۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

افتتاح ورزشگاه خاطره انگیز شموشک؛ از شموشک خبری نیست!

صبح امروز ورزشگاه خاطره انگیز شموشک نوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ صبح امروز ورزشگاه خاطره انگیز شموشک نوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

چند سالی است که نوشهر آن حال و هوای گذشته را در فوتبال خود ندارد. همه این ها از زمانی آغاز شد که سایه مهندس مسعود درویش پدر فوتبال مازندران و نوشهر از سر فوتبالی های این شهر کم شد.

شموشک نوشهر که با نام خود لرزه در جان بزرگان فوتبال می انداخت اکنون خبری از آن نیست. یک تیم دوست داشتنی که در ورزشگاه کوچک خود حسرت برد را برای تیم های بزرگ کشور باقی می گذاشت.

مهندس درویش از شموشک تیمی را ساخت تا چنان در آسمان فوتبال ایران اوج بگیرد که تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ... همیشه از رویارویی با این تیم پر طرفدار واهمه داشته باشند. درخشش نوشهری ها باعث شد همیشه آن ها در یاد فوتبالی های کشور باقی بمانند.

نوشهری ها استادیوم تیم به یادماندنی مازندران را بازسازی کردند و این استادیوم که به دلیل فاصله کم سکوها با زمین شکل و شمایلی همانند استادیوم های انگلیسی دارد. اما اکنون دیگر از شموشک خبری نیست و تنها تیم نوشهر در رده بزرگسالان شهرداری نوشهر می باشد که در لیگ دسته سوم حضور دارد.

صبح امروز  با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان ، استاندار و ساير مقامات ملي و استانی  ورزشگاه 5000 نفری نوشهر به بهره برداری رسید.

مساحت کل این مجموعه 8300 مترمربع است که 4100 متر آن سکوهای تماشاگران و جایگاه ویژه و 1100 متر آن ساختمان اداری می‌باشد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه 5000 نفری درحال ساخت چالوس بازدید کرد.