۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳

باقری‌نیا : با تعهد مسئولین استانی در لیگ یک حضور داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بدهی 20 میلیارد تومانی این تیم گفت: با دخالت مسؤولینی نظیر استاندار و مدیرکل ورزش با تعهد پرداخت 20 میلیارد طی مدت سه ماه توانستیم در مسابقه حضور پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۱
به گزارش"دی اسپورت"، مجید باقری‌نیا در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپیدرود رشت با بیان اینکه دیدار استقلال و سپیدرود از کیفیت فنی خاصی برخوردار نبود، اظهار کرد: بازیکنانی را جذب کردیم که بتوانند بر روی زمین بازی کنند ولی متوجه شدم که این تصمیم اشتباه بود.

وی با اشاره به اینکه در جذب بازیکنان تغییر رویه می‌دهد، افزود: در لیستمان پنج جای خالی وجود دارد و با بازیکنانی بلندقامت این لیست را پر می‌کنیم، بازیکنانی که بتوانند هر توپی که ارسال می‌شود را از آنِ خود کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه هیچ‌یک از پنج گل به ثمر رسیده از روی کارهای تاکتیکی نبود، گفت: دیدار امروز کیفیت فنی چندانی نداشت و نتوانستیم مزد زحماتمان را بگیریم.

باقری‌نیا با اشاره به اینکه سپیدرود رشت زاییده مکتب شاهین است، بیان کرد: اهل شهر رشت نیستم ولی به سپیدرود تعصب دارم، برای سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته اول از ابتدای فصل گذشته برنامه‌ریزی کرده بودند و این تیم محکوم به سقوط بود.

وی با اشاره به کسر شش امتیاز از استقلال خوزستان در فصل گذشته گفت: بازیکنی که با مبلغ سی میلیون تومان رضایت می‌داد به مبلغ 75 هزار دلار رسید و به همین دلیل شش امتیاز از استقلال خوزستان کسر شد، هر هفته با خبرهای ناگواری نظیر کسر امتیاز در فصل گذشته مواجه شده و تمرکز تیممان برهم می‌ریخت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه این تیم در فصل گذشته شش سرمربی عوض کرد، افزود: این شش تن هیچ‌یک سرمربی نبوده و همگی کمک‌مربی بودند، این تغییرات باید در گینس ثبت شود.

باقری‌نیا با اشاره به بدهی 20 میلیارد تومانی استقلال خوزستان بیان کرد: تیممان کاملاً بومی است و برای کاهش هزینه‌ها ناگزیر به این کار بودیم، برای برگزاری نخستین دیدارمان مقابل بادران تا دقایقی قبل از آغاز مسابقه، شرایط بازی را نداشتیم و با دخالت مسؤولینی نظیر استاندار و مدیرکل ورزش با تعهد پرداخت 20 میلیارد طی مدت سه ماه توانستیم در مسابقه حضور پیدا کنیم.