۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳

میرقربانی : می توانیم جزو مدعیان اصلی صعود باشیم

سرمربی شهدای بابلسر با سخت دانستن گروه این تیم گفت : علارغم سخت بودن گروه مان می توانیم جزو مدعیان اصلی صعود باشیم.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۸
صابر میرقربانی پس از صعود با شهدای بابلسر از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دو، در این تیم ماندگار شد و در اولین فصل با وجود حضور در رتبه دوم جدول رده بندی در نهایت به دلیل مشکلات مالی از صعود بازماند. میرقربانی در فصل گذشته روی نیمکت تیم امید نساجی مازندران نشست و موفق شد این تیم را در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر امیدهای کشور به مقام نائب قهرمانی برساند. 
باشگاه شهدا بابلسر پس از تغییرات مالیکیتی در این فصل برای سومین بار به میرقربانی اعتماد کرد تا با او به دنبال صعودی دیگر باشد.

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با صابر میرقربانی، سرمربی شهدا بابلسر را در زیر می خوانید.

از ماندن تیم در بابلسر شروع کنیم.

خب این تیم متعلق به مردم بابلسر است و از ابتدا هم قرار نبود که به شهر دیگری برود. زیرا طی سال های گذشته مردم بابلسر هزینه های زیادی برای این تیم انجام دادند. از آقایان پروین، عاشوری، پاشنا، فرماندار و امام جمعه محترم بسیار تشکر می کنم که تمام قد ایستادند و اجازه ندادند این تیم از بابلسر خارج شود.

در مورد تیمی که جمع کردید برای خوانندگان ما بگویید.

تیم خوبی جمع کردیم و فکر می کنم علیرغم اینکه در گروه سختی قرار گرفتیم یکی از مدعیان صعود باشیم. به نظر من ۵ یا ۶ تیم مدعی در گروه ما حضور دارند. ولی خب ما به نسبت هزینه از خیلی از تیم ها کمتر هزینه کردیم و به نظر من می توانیم جزو مدعی های اصلی صعود باشیم. در تمام بازی ها برای پیروزی به میدان می رویم و نام و اسم حریف برای ما معنی ندارد و مطمنا اهداف بزرگی در سر داریم. 

آیا حواشی فصل گذشته باشگاه شهدای بابلسر در کار شما تأثیری گذاشته است؟

اصلا کاری به اینکه تیم شهدا بابلسر در فصل گذشته در جدول چندم شد کاری نداریم و حتی فکر هم نمی کنیم. زیرا من هر کجا بودم نشان دادم که تنها برای قهرمانی می جنگیم. طی سه سالی که مربیگری که آغاز کردم تمام تیم هایم یا اول شده اند، یا دوم و مطمنا امسال هم همین هدف را دنبال می کنم تا بابلسر را در لیگ یک کشور صاحب سهیمه کنم.

با قرعه بدی هم مواجه شدید.

قرعه کشی امسال موجب شد تا به نظر من تمام تیم های مدعی در یک گروه جمع شوند، به نوعی در گروه دیگر اصلا تیم مدعی حضور ندارد ولی در گروهی که ما قرار گرفتیم نفت و گاز، شهرداری بندر عباس، پاس همدان، چوکا، شهرداری ماهشهر و شهرداری بم جزو مدعیان صعود قلمداد می شوند و هزینه های بسیار زیادی انجام داده اند که جدای از این موارد قرعه سختی به ما خورده است. 

در چهار هفته ابتدایی هم باید برابر چهار تیم مدعی صعود قرار بگیرید.

در هفته نخست باید به گچساران برویم، چوکا، شهرداری بندرعباس و پاس همدان دیگر حریفان ما در چهار هفته ابتدایی هستند که همین نشان می دهد چه قرعه سختی به ما خورده است ولی با این وجود تمام تلاش خودمان را به کار می گیریم تا در همین هفته ها امتیازات لازم را جمع کنیم.

آیا باشگاه توانست بازیکنانی که مد نظرت بود را جذب کند؟

تقریبا ۸۰ درصد بازیکنانی که می خواستم را باشگاه جذب کرده است و در این مدت تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. من از تیم و بازیکنانم رضایت دارم و از همین حالا اعلام می کنم که برای هفته نخست مسابقات کاملا آماده هستیم و انشالا با دست پر زمین را ترک کنیم.

به نظر می رسد بازیکنان بومی زیادی را به خدمت گرفتید.

تیم ما کاملا یک تیم بومی است. اکثر بازیکنان ما مازندرانی هستند و تنها چند بازیکن غیر بومی داریم که این نشان می دهد به دنبال این هستیم تا از پتانسیلپ استان به خوبی بهره ببریم.

از ماجرای انتقال تیم به ساری و در نهایت ماندن تیم هم کمی برای من بگویید.

پس از اتفاقاتی که رخ داد و ساری به دنبال گرفتن تیم بود، فشار زیادی را طی دو ماه متحمل شدیم. بازیکنان ما واقعا زیر فشار بودند. به هر حال باید به این بازیکنان هم حق داد که نگران آینده خود باشند زیرا آنها هم خانواده دارند و اگر این اتفاق رخ می داد، اتفاق بسیار بدی بود. امیدوارم که مسوولین این موضوع را درک کنند که این تیم برای مردم بابلسر است.

آیا مشکلی هم دارید؟

در شهر بابلسر مشکلات زیادی داریم. برای گرفتن زمین و تمرین در آن هزینه می کنیم و واقعا تا به امروز زمینی که بتوانیم به خوبی در آن کار تاکتیکی انجام دهیم، پیدا نکردیم و مشکلاتی چون کم بودن توپ و ... گریبان تیم ما را گرفته که آقایان پروین، عاشوری و پاشنا همه تلاش خودشان را به کار گرفته اند تا مشکلات ما کمتر شود
ترند های روز