۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

اردلان : هر بازی برای سایپا حکم فینال خواهد داشت

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت : برای هر بازی برنامه خواهیم داشت و بازی به بازی جلو خواهیم رفت تا به هدفمان برسیم.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۰
اردلان : هر بازی برای سایپا حکم فینال خواهد داشت

به " گزارش دی اسپورت" ، نیلوفر اردلان پس از کسب چهارمین برد پر گل سایپا در آبادان و مقابل پالایش نفت این شهر در خصوص روند تیمش در این فصل از لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد : ما تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه و ملی‌پوش کار را آغاز کردیم و برخی بازیکنان دانش‌آموز ما حتی تجربه بازی در لیگ برتر را هم ندارند .

سرمربی سایپا ضمن تأکید بر سخت بودن حریفان تیمش در چهار بازی قبلی اذعان داشت : ما در سه بازی ابتدایی مقابل تیمهای مدعی لیگ به میدان رفتیم که از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار بودند ولی با بازی هوشمندانه بازیکنان سایپا برنده بازی شدیم و در بازی چهارم نیز تیم پالایش نفت از بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای برخوردار بود.

اردلان بابیان اینکه همین روند را در ادامه رقابت‌ها ادامه خواهیم داد اضافه کرد : برای هر یک از حریفانمان برنامه خواهیم داشت و هر بازی برای ما حکم فینال دارد و با توجه به اینکه بازی‌ها مرحله پلی‌آف خواهد داشت خیلی امیدواریم بتوانیم امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم.

اردلان : هر بازی برای سایپا حکم فینال خواهد داشت

نیلوفر اردلان با ابراز رضایت از مسئولین باشگاه سایپا در راستای حمایت از فوتسال بانوان افزود : مسئولین باشگاه حمایت‌های لازم را از تیم ما به عمل می‌آورند که جا دارد تشکر کنم و در ادامه امیدواریم هر چه که لیاقت نام باشگاه سایپا است را در طبق اخلاص بگذاریم.

وی بابیان اینکه در هفته پنجم استراحت خواهیم داشت در خصوص دیدار تیمش در بازی ششم نیز اظهار داشت : بازی بعد ما مقابل ستارگان دشت ورامین خواهد بود که تیمی جوان و باتجربه است که از کادر فنی قوی نیز برخوردار است و تا اینجا لیگ نتایج خوبی کسب کرده و قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت ولی ما برای برد در این دیدار به میدان خواهیم رفت .


گفتگو : محمد زائری


ترند های روز