۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

سیامک فراهانی: شخصیت بالای تیمی مان را به نمایش گذاشتیم

سرمربی داماش گیلان تاکید کرد که تیمش در هر مرحله جام حذفی تمام توانش را برای کسب پیروزی و صعود به کار خواهد بست.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۲
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی داماش گیلان ، سیامک فراهانی پس از پیروزی داماش در برابر مهرگان دره شهر و صعود به مرحله بعدی جام حذفی در مورد این دیدار اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم گام نخست جام حذفی را با پیروزی برداریم و به دور بعدی صعود کنیم. مهمترین نکته این بازی برایم شخصیت تیمی داماش بود، بازیکنانم بدون توجه به نام حریف تمام تلاش شان را انجام دادند و این برایم ارزشمند بود. به تیم حریف هم خسته نباشید می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. 

وی افزود : فلسفه بنده از حضور در جام حذفی این است که در هر مرحله ای که حضور داریم با تمام توان تلاش کنیم و امیدوارم داماش در جام حذفی با تلاش و جنگندگی به مراحل بالاتر صعود کند.

سرمربی داماش با بیان اینکه تمرکز اصلی داماش بر روی بازی های لیگ است ، گفت : راه درازی در پیش داریم و باید برنامه ریزی خوبی برای لیگ داشته باشیم. بازیکنانی که دیر به تیم ما ملحق شده اند، هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کرده اند و این به بهبود کیفی ما کمک خواهد کرد.

وی افزود : با گذشت زمان به کیفیت ایده آل خود باید برسیم. امیدوارم در هفته های پیش روی ضمن رسیدن به سطح کیفی مطلوب به نتایج لازم نیز دست پیدا کنیم و با قدرت به جلو برویم.