۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

علی اصغر کلانتری سرمربی پرسپولیس بندرگناوه شد

سرمربی سابق فجرسپاسی هدایت تیم فوتبال دسته دومی پرسپولیس گناوه را برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ علی اصغر کلانتری سرمربی سابق فجرسپاسی شیراز عصر امروز پس از حضور در بندرگناوه و مذاکره حضوری و چند ساعته با حجت الاسلام و المسلمین خدری نماینده مردم گناوه در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بندرگناوه سرانجام به توافق نهایی رسید و هدایت این تیم را برعهده گرفت.

کلانتری در این خصوص در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : عصر امروز به دعوت حجت الاسلام خدری یکی از بزرگان بوشهر و گناوه که زحمات زیادی را برای این شهر مخصوصا در عرصه ورزش کشیده و می کشند و یکی از دوستان قدیمی بنده هم محسوب می شوند در گناوه حضور یافته و از امکانات این شهر بازدیدی را داشته و شرایط و وضعیت بازیکنان را جویا شدم که الحمد الله همه چیز خوب و شرایط مطلوب است.

کلانتری افزود : حاج آقا خدری از من کمک خواستند و من هم با توجه به ارتباط دوستانه ای که با ایشان داشتم توکل بر خدا گفتیم و برای خدمت و کمک به این تیم مسئولیت هدایت تیم را پذیرفتم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادش با پرسپولیس گناوه نهایی شده است گفت : ما به توافق نهایی رسیده ایم و من نیز پای کار هستم اما فعلا چیزی روی کاغذ آورده نشده است.

او بیان کرد : همه مردم گناوه این تیم را دوست دارند و تمام دلخوشی آنها این تیم است اگر این تیم در لیگ دو شرکت نمی کرد همه ناراحت می شدند و من نیز برای کمک و خدمت آماده ام تا تیم‌ را به موفقیت برسانیم.

سرمربی جدید پرسپولیس گناوه در پاسخ به این پرسش که هدف گذاری آنها در لیگ دو چه خواهد بود گفت : شروع لیگ نزدیک است و با کمبود زمان مواجه هستیم اما سعی می کنیم با کمک همه کار اساسی در این تیم انجام دهیم.

سرمربی سابق فجر در خصوص دربی شیراز نیز گفت : به نظر من دربی شیراز دربی خوب و تماشاگر پسند خواهد شد چرا که دو تیم فوتبال تهاجمی را ارائه می دهند و به همین دلیل نمی توان گفت دربی محتاطانه ای را شاهد خواهیم بود .

کلانتری در خصوص تیم فجر و آیا این تیم در پایان فصل به لیگ یک صعود خواهد کرد یا خیر گفت : آرزو می کنم روز به روز پیشرفت کرده و موفق باشند و در پایان به لیگ برتر نیز صعود کنند.
ترند های روز