۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

محبوب مجاز : برای شادی هواداران سپیدرود می‌جنگیم

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به دیدار دور از خانه این تیم مقابل علم و ادب تبریز گفت: سپیدرود بازی به بازی پیش می‌رود و هدف اصلی بازیکنان، خوشحالی هواداران پرشور این تیم است.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ مجتبی محبوب مجاز با اشاره به دیدار هفته پنجم سپیدرود مقابل علم و ادب تبریز اظهار کرد: بازیکنان سپیدرود به خودباوری لازم دست پیداکرده‌اند و در تمامی دیدارها با هدف کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی بازیکنان سپیدرود خوشحالی هواداران این تیم است، گفت: تیممان بازی به بازی پیش می‌رود و برای هر بازی برنامه خاصی داریم، سپیدرود در سه دیدار اخیر خود موفق به سه پیروزی متوالی شده است و این نشان از همدلی و انسجام بالای اعضای تیممان دارد.

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به پیروزی این تیم در روز تولد سرمربی سرخ‌های شهر باران بیان کرد: بازیکنان برای پیروزی در این دیدار هم‌قسم شده و هدیه کوچکی به سرمربی تیم تقدیم کردیم، در نیمه نخست هر چه زدیم به در بسته خورد ولی در نیمه دوم دو بار موفق به گلزنی شدیم.

محبوب مجاز با بیان اینکه هواداران سپیدرود در پنج دیدار اخیر این تیم همواره حامی بازیکنان و کادر فنی بودند، گفت: در هیچ‌کدام از بازی‌هایمان احساس تنهایی نکرده و با حضور هوادارانمان با قدرتی مضاعف به مصاف رقبا می‌رویم.
منبع: فارس