۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

نادریان : مسئولین به فکر تیم نفت و گاز باشند

سرمربی نفت و گاز گچساران گفت که مسئولان استانی و محلی از تیم فوتبال نفت و گاز حمایت بیشتری کنند.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۸
یوسف نادریان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بعد از پیروزی تیمش برابر شهدا بابلسر در گفتگو با خبرنگار" دی اسپورت" گفت : قبل از صحبت در خصوص بازی باید سه امتیاز این دیدار را تقدیم هوادارانی کنم که در این هوای گرم بدون اینکه منفعت مالی برای آنها داشته باشد در استادیوم حاضر شدند و تا انتهای دیدار تیم شهرشان را حمایت کردند.

وی ادامه داد : شناخت زیادی از شهدا نداشتیم ، با بررسی هایی که بروی ترکیب و بازیکنان این تیم انجام دادیم توانستیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم و موقعیت متعددی را بروی دروازه این ترتیب دهیم که اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم باید دیدار امروز حداقل با نتیجه ۶بر یک به سود ما به پایان می رسید .

سرمربی نفت در ادامه گفت :تیم شهدا تیم باتجربه ای بود ،چند بازیکن لیگ یکی در این تیم بازی می کنند ،ستاره تیم بابلسر دروازه بان این تیم بود که پنج موقعیت صد در صد را از تیم گرفت .

نادریان تصریح کرد : مسئولین به فکر تیم و رفع کردن مشکلات باشگاه باشند ،عنوان می کنند که ۴ میلیارد به باشگاه نفت تزریق شده ،هواداران و مردم فوتبال دوست گچساران بدانند که از مبلغ ذکرشده فقط یک میلیارد و سیصد بودجه تیم فوتبال بوده و به سختی بازیکن جذب کرده ایم و چند بازیکن خوب را به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم جذب کنیم.  

وی در حالی که به شدت ناراحت بود اظهار کرد : در این دو ماهی که در گچساران هستم تا الان سکوت کردم و چیزی نگفتم ولی دیگر نمی توانم ،اصلا کسی به فکر تیم نیست ،نمیدانیم مشکلات خوابگاه ،خوراک ،ایاب و ذهاب تیم را چه کسی باید حل کند ؟
دیشب در سالن غذاخوری به ما اعلام می کنند که فقط ۱۵ سهمیه دارید و مابقی بازیکنان باید خوراک میل کنند،تا سالیان گذشته اتوبوس اختصاصی تیم، بازیکنان را مهمانسرا انتقال میداد که امسال یک مینی بوس جایگزین آن شده که همین مینی بوس را هم در برخی مواقع از ما دریغ می کنند .

وی در پایان اظهار داشت : به خدا قسم اگر بازی امروز را نمیبردیم این صحبت ها را انجام نمیدادم ،ولی الان گفتم که فردا نگویند نادریان بهانه هایش را شروع کرد ،این تیم متعلق به مردم گچساران است ،مسئولین به فکر تیم باشند ،بقیه باشگاه ها تا قبل از شروع بازی ها سی درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده اند تا بازیکنان با انگیره دو چندان در مسابقات حاضر شوند.
ترند های روز