۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
انتظار داریم لیگ به تیم جوان ما احترام بگذارد؛

قنبری : مقابل ماهشهر بازی هدفمندی را به نمایش گذاشتیم

سرمربی ملی حفاری اهواز گفت : تیم ما تیم جوانی است و انتطار داریم که لیگ و تیم ها به تیم جوان ما احترام بگذارند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ اسماعیل قنبری سرمربی ملی حفاری اهواز در خصوص برتری تیمش برابر شهرداری بندرماهشهر در هفته نخست فصل جدید لیگ دسته دوم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : ما در مقابل شهرداری ماهشهر بازی کاملا منطقی ، با برنامه و هدفمندی را به نمایش گذاشتیم چرا که نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می دانستیم باید از چه نقاطی به تیم حریف ضربه بزنیم.

قنبری افزود : شهرداری بندرماهشهر تیم خوبی است که از امکانات فوق العاده ای بهره می برد اما در مقابل ما تیم جوانی هستیم که در لیگ شرکت کرده ایم و خواسته و انتظار ما این است که تیم ها به ما احترام بگذارند.

سرمربی جوان ملی حفاری اهواز بیان داشت : با یک سری از بازیکنان جوان قصد داریم که در زمین مسابقه با ارائه یک فوتبال ناب و خوزستانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و روند خوبی را در پیش بگیریم.

وی ادامه داد : ما در فصل گذشته در رقابت های لیگ سه مشکلاتی را داشتیم که خدا را شکر توانستیم این مشکلات را برطرف کنیم تا در شروع لیگ دو این مشکلات را نداشته باشیم.

قنبری اظهار داشت : در فصل نقل و انتقالات پیش فصل نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم و مجبور شدیم به بازیکنان جوان و بومی تکیه کنیم که خدا را شکر در برابر تیم شهرداری ماهشهر به اعتماد ما جواب دادند و در هفته اول مسابقات رو سفیدمان کردند.

سرمربی ملی حفاری اهواز در خصوص عملکرد تیم داوری بازی شهرداری ماهشهر نیز گفت : از تیم داوری رضایت کامل داریم و هیچ مشکلی در طول بازی از جانب تیم داوری ایجاد نشد.

او در پاسخ به این سوال که هدف شان برای حضور در لیگ دو چیست گفت : باشگاه ما برنامه ۲ سالی را تدوین کرده که در آن هدف ما فقط قهرمانی است.