۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

دراجی : در هر بازی بدنبال سه امتیاز خواهیم بود

بازیکن تیم ملی حفاری اهواز گفت : که در بازی در لیگ دو بدنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود و برنامه شان این است که بازی به بازی پیش بروند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ ستار دراجی بازیکن ملی حفاری اهواز که در دیدار برابر شهرداری ماهشهر موفق شد پاس گل سه امتیازی تیمش را بدهد و در پیروزی تیمش در هفته اول مسابقات نقش بسزایی داشته باشد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص بازی هفته اول تیمش برابر شهرداری ماهشهر اظهار داشت : بازی خیلی خوبی بود به نظر من تیم ماهشهر یکی از تیم های خوب لیگ دسته دوم است که در حد یک تیم لیگ یکی بسته شده و تیم ما نیز در برابر این تیم بازی قابل قبول و منطقی را به نمایش گذاشت.

دراجی افزود : در نیمه اول می توانستیم یک گل به ثمر برسانیم اما موقعیت ایجاد شده را از دست دادیم اما در نیمه دوم خدا را شکر که توانستیم مزد بازی منطقی خود را با به ثمر رسیدن یک گل سه امتیازی بگیریم.

بازیکن ملی حفاری اهواز در خصوص عملکرد تیم داوری گفت : عملکرد تیم داوری در این بازی خوب بود و هیچ مشکلی وجود نداشت.

وی در خصوص شرایط تیم ملی حفاری در لیگ دو گفت : حدود ۱۰ الی ۱۲ بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند و بقیه بازیکنان هم که در لیگ سه در کنار تیم بودند حفظ شدند.

دراجی در پاسخ به این پرسش چه هدفی را در لیگ دو دنبال خواهند کرد گفت : ما در هر بازی بدنبال سه امتیاز بازی خواهیم بود و بازی به بازی پیش خواهیم رفت. هفته آینده نیز برابر نفت امیدیه قرلر خواهیم گرفت که این بازی نیز دربی خوزستان محسوب می شود که امیدوارم این بازی را نیز به نفع خودمان به پایان برسانیم.