۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان

توقف سایپا و هئیت خراسان در روز پیروزی مس و رهیاب

هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با توقف سایپا و هئیت خراسان و پیروزی مس و رهیاب پیگیری شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۵
توقف سایپا و هئیت خراسان در روز پیروزی مس و رهیاب

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که در حساسترین دیدارهای این هفته سایپا و هیات فوتبال خراسان متوقف شدند و تیمهای مس رفسنجان و رهیاب تهران حریفان خود را شکست دادند.

تیم فوتبال هئیت خراسان در خانه با تک گل سارا شیربیگی با نتیجه 1 بر 1 مقابل نامی نو اصفهان متوقف شد که در این دیدار الهام عسگری تنها گل تیم نامی نو را به ثمر رساند.

اما در یکی از حساسترین دیدارهای این هفته نوار پیروزی ها سایپا در ورامین پاره شد تا این تیم مقابل ستارگان به تساوی 3 بر 3 رضایت دهد که شهین افلاکی باز هم در این دیدار گلزنی کرد و دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و فرشته کریمی دیگر گل نارنجی پوشان را به ثمر رسانید.

رهیاب در تهران با نتیجه 4 بر 2 تیم قعرنشین دریژنو فرخشهر را شکست داد که در این دیدار معصومه محمد گنجی دو بار ، ستایش حسینی و نسا احدی گلزنان تیم میزبان بودند.

شهروند ساری دیگر تیم انتهای جدولی نیز در خانه با نتیجه 3 بر 1 مغلوب پویندگان فجر شیراز شد که ستاره محمدی ، مریم چرخاوی و مهناز علیزاده گلزنان تیم شیرازی بودند.

پارس آرا دیگر تیم شیرازی لیگ در خانه با نتیجه 2 بر 1 مغلوب ملی حفاری اهواز شد که فاطمه رحمتی ، سهیلا ملمولی برای مهمان و پرستو کهن برای میزبان گلزنی کردند.

در آخرین بازی این هفته و در آبادان تیم پالایش نفت با نتیجه 3 بر 1 مغلوب مس رفسنجان شد که سحر زمانی ، هما آقایی و سهیلا رودسری برای مسی های شهر رفسنجان گلزنی کردند.

قابل ذکر است در این هفته تیم دختران کویر مس استراحت داشت.