۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
لقب مهندس برازنده عاشوری است؛

نصیری : تا روز آخر برای موفقیت تیم خوشه طلایی تلاش می کنیم

هافبک تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت : تیم ما بازیکنان و کادرفنی با کیفیتی را در اختیار دارد و با وجود کادر مدیریتی کاربلد و باتجربه و پشتیبانی قوی هیچ چیز دور از دسترس نیست و تا روز آخر برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ اصغر نصیری هافبک جدید تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که در دیدار برابر ملوان موفق شد عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذارد و گل سوم این تیم برابر قوهای سپید را به ثمر برساند در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص بازی تیمش مقابل ملوان و شرایط کلی تیم خوشه طلایی ساوه اظهار داشت : ما در ۵ هفته برگزار شده موفق شدیم ۱۱ امتیاز کسب کنیم و به نوعی خودمان را به عنوان یک مدعی نشان دهیم اما اول راه است و کار خاصی را انجام نداده ایم چرا که بازی های زیادی به پایان لیگ باقی مانده است.

نصیری افزود : در فصل جاری ما فقط با یک مشکل بزرگی چون نبود استادیوم استاندارد در ساوه مواجه هستیم و در ۲ بازی که میزبان بودیم متاسفانه ۲ بازی را با تساوی به پایان رساندیم این موضوع برای ما خوب نیست چرا که احتیاج داریم در بازی های خانگی هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم از مسئولان ساوه می خواهیم تا ورزشگاه شهیدچمران ساوه را هر چه زودتر آماده میزبانی کنند تا مجبور نشویم برای میزبانی از حریفان به قم سفر کنیم چرا که در قم توانایی بازی و حس میزبانی از حریفان را نداریم.

هافبک تیم فوتبال خوشه طلایی در خصوص گلی که در دیدار برابر ملوان به ثمر رساند نیز گفت : گلی که من به ثمر رساندم نشانگر این است که تیم ما تیمی کاملا هجومی است که حتی با اینکه با ۲ گل از حریف خود پیش افتاده اما از گلزنی سیر نشده و عطش گلزنی دارد و تا دقیقه آخر دست از تلاش بر نمی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که فصل جاری مسابقات لیگ یک در چه سطحی می باشد بیان داشت : لیگ امسال به دلیل اینکه مشخص نیست چه تیم هایی مدعی قهرمانی و صعود هستند به نسبت فصول گذشته جذاب تر است البته این شرایط نهایت تا هفته دهم ادامه دارد و پس از هفته دهم می توان گفت که چه تیم هایی مدعی صعود خواهند بود.

نصیری در پاسخ به این سوال که خوشه طلایی در فصل جاری لیگ یک چه هدفی را دنبال خواهد کرد گفت : تیم ما اولین سال حضور خود را در لیگ آزادگان تجربه می کند ما از لحاظ مالی جزو تیم های متوسط لیگ هستیم اما به دلیل کیفیت بالای بازیکنان و کادرفنی و وجود کادر مدیریتی کاربلد و با تجربه و پشتیبانی قوی هیچ چیز دور از دسترس نیست و تا روز آخر برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد.

او در خصوص اینکه کار کردن با محسن عاشوری چه حسی برایش دارد گفت : بدون اغراق می گویم که لقب مهندس فوتبال برازنده محسن عاشوری است. کار کردن با ایشان برای هر بازیکنی لذت بخش است و همه بازیکنان دوست دارند که در کنار ایشان ساعت ها به انجام تمرین بپردازند.

نصیری در پایان در پاسخ به این پرسش که چه شد تیم خوشه طلایی را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کرد گفت : با شناخت قبلی که از تیم خوشه طلایی داشتم و بازی های این تیم را در لیگ دو پیگیری می کردم و با مشورتی که دوستان بازیکن در این تیم داشتم تصمیم گرفتم صحبتی با مدیرعامل این باشگاه جهت همکاری داشته باشم که طی یک الی دو جلسه ای که با مدیرعامل باشگاه داشتم در نهایت برای همکاری به توافق رسیدیم و به این تیم ملحق شدم.
ترند های روز