۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲

باقری نیا : نیروی زمینی تیم با کیفیتی است

سرمربی استقلال خوزستان تیم نیروی زمینی حریف امروز تیمش را تیمی با کیفیت توصیف کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، استقلال خوزستان بالاخره توانست در زمین خود با سه گل حکیم نصاری، فرید امیری و رضا یزدان دوست در مقابل تک گل آرمان اکوان نیروی زمینی تهران را شکست دهد.

عبدالمجید باقری نیا سرمربی استقلال خوزستان پس از دیدار برابر تیم نیروی زمینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم دو تیم برای برد به میدان آمده بودند. علارغم اینکه تیم نیروی زمینی انتهای جدولی است و همه فکر می‌کردند بازی آسانی برابر این تیم داریم اما نسبت به پنج تیم که در هفته های گذشته مقابل ما بازی کردند کیفیت بهتری داشت.

باقری نیا افزود : همانطور که بازی را دیدید سه گل زدیم و چند فرصت خوب را از دست دادیم که گل نکردن آنها سخت تر بود. بازی‌های گذشته هم مثل امروز موقعیت های زیادی را خلق می کردیم اما بدشانسی در این بازی ها گریبان ما را گرفت.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد : در بازی‌های گذشته به دلیل شرایط روانی و جوی که بر تیم حاکم بود نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم اما امیدوارم در ادامه مسابقات بتوانیم انتظاری که هواداران خوزستانی از تیم استقلال دارند برآورده کنیم و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.