۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

آزمون :حضور در کنار اساتید فوتبال به رشد این ورزش کمک خواهد کرد

مریم آزمون گفت : می توانیم به خوبی از دانش مربیان بزرگ دنیا برای ترقی فوتبال بانوان کشورمان استفاده کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۳
آزمون :حضور در کنار اساتید فوتبال به رشد این ورزش کمک خواهد کرد

به " گزارش دی اسپورت " ، سمینارمربیان فوتبال دنیا امروز با حضور اینفانتینو در حالی در شهر میلان ایتالیا برگزار شد که مریم آزمون و کتایون خسرویار از ایران در این گردهمایی حضور داشتند و تجربیات خود را در این سمینار مطرح کردند که در این خصوص آزمون سرمربی تیم ملی بانوان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

این کنفرانس برای آنالیز جام جهانی 2019 فرانسه تشکیل شده است و آخرین پیشرفت های فوتبال بانوان را در تمام زمینه ها آنالیز می کند و در اختیار مربیان عضو فیفا قرار می دهد .

آزمون در خصوص برنامه های این سینمار چهار روزه در ادامه اضافه کرد : انتخاب برترین های دنیا نیز در دستور کار سمینار قرار دارد که مربی های شرکت کننده که حق رأی دارند بهترین های جهان را انتخاب و جایزه های خود را دریافت خواهند کرد .


وی در ادامه افزود : مربی تیم های قهرمان و نایب قهرمان برنامه و تدارک های که برای حضور در جام جهانی به اشتراک خواهند گذاشت و همچنین آنالیز کامل از گل ها ، دفاع ، حمله و ترانزیشن از دفاع و حمله و برعکس.و در قسمتی از این سمینار کولینا داور سرشناس ایتالیایی در خصوص استفاده از  "وی ای آر " که قرار است در جام جهانی زنان استفاده شود نیز صحبت کرد .


آزمون :حضور در کنار اساتید فوتبال به رشد این ورزش کمک خواهد کرد


سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن مثبت ارزیابی کردن چنین سمینارهای برای فوتبال کشورمان اذعان داشت : با حضور در کنار اساتید بزرگ جهان می توانیم از تجربیات آنها در رشد و ترقی فوتبال کشورمان استفاده کنیم و این ارتباطات باعث خواهد شد بتوانیم فرصت های خوبی برای همفکری و بهره مندی از دانش فنی آنها کسب کنیم.


گفتگو : محمد زائری