۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
جای سید در دربی خالی بود

علیرضا محمد:روند رو به رشد پرسپولیس ادامه دار خواهد بود

علیرضا محمد پیشکسوت و مربی پایه های پرسپولیس معتقد است کالدرون هم می تواند راه برانکو را ادامه دهد.
نویسنده : مرجان رهو
کد خبر: ۱۰۰۹۷۶
به گزارش دی اسپورت:سرخپوشان تهرانی چند سالی است در بهترین شرایط خود قرار دارند و با سه قهرمانی در لیگ  و پیروزی در دربی توانستند هوادارانشان را از خود  راضی نگه دارند.به نظر می رسد مربی آرژانتینی پرسپولیسی ها با حفظ شاکله اصلی تیم و با کمک بازیکنان جوانش راه پروفسور را ادامه داده و می خواهد قرمزپوشان را بار دیگر به سکوی قهرمانی برساند.در این خصوص پای صحبت های علیرضا محمد پیشکسوت با تعصب پرسپولیس ، که این روزها هدایت تیم نوجوانان سرخپوشان را برعهده دارد نشستیم که در ادامه می خوانید.

چه خبر از علیرضا محمد؟
خداراشکر خوب هستم این روزها با تیم نوجوانان پرسپولیس مشغولم و دوست داشتم در کنار تیمم باشم و بتوانم کاری برای آینده سازان تیم انجام دهم.

پس مدافع سال های گذشته روی نیمکت پایه های تیم نشسته؟
همیشه پرسپولیس را دوست داشتم و از اینکه بتوانم برای تیمم کاری انجام دهم خوشحال می شوم. انشالا بتوانم بعد از گذراندن دوره A مربیگری تصمیمات جدی تری برای آینده ام بگیرم.

برویم سراغ پرسپولیس و البته پیروزی در دربی؟
بازی خیلی جذابی نبود اما به نظرم پرسپولیس در دقایق ابتدایی بهتر بازی کرد و بعد  هم سوپر واکنش بیرانوند تیم را نجات داد تا در نهایت با تک گل یک بازیکن جوان هم سه امتیاز حساس به دست بیاید و هم پرسپولیس برنده دربی باشد. متاسفانه بازی حواشی زیادی داشت به نظر من بهتر است بازیکنان تمرکزشان را روی تمرینات و بازیشان بگذارند تا حواشی.

متاسفانه عده ای از بازیکنان به جای جبران گذشته حاشیه سازی می کنند؟
نمی خواهم خیلی وارد این بحث شوم اما به نظر من بازیکنان هر دو تیم باید با تمرکز بیشتری به فوتبالشان ادامه دهند متاسفانه فضای مجازی و مسائل حاشیه ای که وجود دارد فقط باعث حواشی در  تیم می شود.

قبول دارید نبود سید جلال کاملا در تیم حس می شد؟
صددرصد همین طور است .نه تنها پرسپولیس بلکه هر تیمی به یک بزرگتر احتیاج دارد.انشالا که هر چه زودتر مصدومیت سید جلال برطرف شود و به تیم برگردد.

به عنوان یک مدافع ،مدافعان پرسپولیس را چطور  می بینید؟
هر چهار مدافعی که در تیم حضور دارند کاملا توانمند هستند و در این چند سال توانایی های خود را ثابت کرده اند .

شرایط پرسپولیس را در این چند سالی که گذشت چطور دیدید؟
خداراشکر پرسپولیس با آقای برانکو شخصیت قهرمانی پیدا کرد و در این سال ها هم در بهترین شرایطش قرار داشت .با توجه به شرایطی که تیم دارد و اینکه شاکله اصلی تیم حفظ شده مطمئنم این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت .آقای کالدرون هم تیم را به خوبی شناخته اند و می توانند تیم را در جایگاه واقعیش نگه دارند.

حضور مدیر فوتبالی هم می تواند به موفقیت تیم کمک کند؟
حضور آقای انصاری فرد بیشتر از هر چیز  دیگری می تواند به روند رو به رشد پرسپولیس کمک کند .مطمئنا یک مدیر فوتبالی می تواند دغدغه های بازیکنان را درک کند و در تیم آرامش ایجاد کند.

و صحبت پایانی؟
برای پرسپولیس و هوادارانش در فصلی که پیش روست آرزوی موفقیت دارم.
ترند های روز