۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

دنیزلی‌ : نیمه اول مقابل سایپا تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت:در دیدار مقابل سایپا و در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۰
به گزارش"دی اسپورت"، مصطفی دنیزلی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: در وهله نخست باید بگویم از حضور در ورزشگاهی که برای اولین مرتبه در ایران بودم خیلی خوشحالم. سایپا تیمی است که همیشه بخت از خودش دارد و آغاز فصل خوبی هم داشتند. این هفته یک خاصیت دیگری هم برای ما داشت. تیم های صدرنشین باهم بازی دارند.

*فردا سپاهان با پرسپولیس بازی دارد و دیدار با سایپا هم برای ما خیلی مهم بود

وی افزود: فردا پرسپولیس با سپاهان بازی دارد. قبل از بازی ما 8 امتیاز داشتیم و سایپا 7 امتیاز  و به همین دلیل این دیدار خیلی مهم بود.

* نیمه اول روی بازی تمرکز نداشتیم

سرمربی ترکیه‌ای تراکتور تاکید کرد: نیمه اول خیلی تمرکز روی بازی نداشتیم اما در نیمه دوم از استحکام و جدلی که داشتیم راضی هستم. کیفیت زمین بازی برای هر دو تیم سخت بود. پیروزی خارج از خانه خیلی مهم است.

* بازگشت به خانه با 3 امتیاز خیلی خوب است

دنیزلی گفت: هر هفته می گویم که نباید میانگین امتیاز های ما کمتر از 2.1 نباید باشد. بازی های فشرده ای داریم و جام حذفی هم در راه است. تا آغاز اردوی تیم ملی دو بازی خارج از خانه داریم. سعی می کنیم برای این دو بازی خیلی خوب آماده شویم. امروز بابت تلاش شان باید تشکر کرد. بازگشت به خانه با 3 امتیاز برای تیم ما نتیجه خوبی است. از تمام کادرم تشکر می کنم.

* از همه تشکر می‌کنم، حتی آنهایی که در تبریز بودند

دنیزلی افزود: از تمامی بازیکنانم چه آنهایی که بازی کردند چه بازی نکردند تشکر می کنم. حتی آنهایی که در تبریز بودند.