۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

رضا ربیعی : تا یک هفته وضعیت درمانی برادرم مشخص می شود

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان وضعیت مرحله درمانی برادرش را منوط به پاسخ آزمایشات وی دانست.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ رضا ربیعی دستیار محمد ربیعی در تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت سرمربی مس در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : پس از بازی با شهرداری تبریز درد قدیمی حنجره ایشان تشدید شد که ما نیز مجبور شدیم جهت معالجه رفسنجان را ترک کرده و به تهران بازگردیم.

وی افزود : پس از معالجه برادرم توسط پزشک معالج و عکسبرداری ضایعه ای را در حنجره وی مشاهده شد که نظر پزشک ایشان این بود که سریعا تحت عمل جراحی قرار بگیرد‌. که با کمک های دکتر اردهالی روز چهارشنبه عمل به صورت موفقیت آمیز صورت گرفت.

مربی مس رفسنجان با بیان اینکه پزشک معالج سرمربی این تیم از عمل جراحی انجام شده ابراز رضایت کرده است ادامه داد : پزشک برادرم از عملی که انجام شد رضایت کامل داشت و ضایعه ای که از حنجره اش را بیرون کشیدند به آزمایشگاه دادند و تا یک هفته او را از صحبت کردن منع کردند که انشا الله پس از یک هفته و صدور جواب آزمایش مشخص خواهد شد که شرایط درمانی ایشان در چه مرحله ای خواهد بود.

ربیعی‌ با گریزی به شرایط فعلی تیم مس رفسنجان نیز بیان داشت : همانطور که در جریان هستید کادر فعلی دیر به جمع مجموعه مس رفسنجان اضافه شد و از طرفی تغییراتی را از لحاظ نفرات و بازیکنان داشتیم اما رفته رفته شرایط تیم رو به بهبودی شد و به آینده کاملا امیدوار هستیم به نظر من تا بدین لحظه نتایج خوبی را کسب کرده ایم و در کل تیم های تحت هدایت محمد ربیعی کمی به زمان نیاز دارد تا از لحاظ تاکتیکی به آن شرایط ایده آل مدنظر خود ایشان برسد. مطمئن هستیم که با درایت خود ایشان تیم مس به شرایط آرمانی و رو به رشد خود خواهد رسید و روزهای خوبی را برای رفسنجانی ها رقم خواهیم زد.

مربی مس در خصوص نتایج ۶ دیدار اخیر این تیم نیز گفت : در بازی هفته اول برابر سپیدرود چند بازیکن ما چند ساعت قبل از بازی به ما ملحق شدند که در این بازی در خانه حریف به تساوی رضایت دادیم در بازی برابر استقلال خوزستان نیز نمایش خوبی داشتیم اما در دقایق پایانی گل دریافت کردیم که پس از این بازی ها با تغییرات مثبتی که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی و روانی با درایت محمد ربیعی در تیم ایجاد شد توانستیم ۴ هفته متوالی با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

وی با بیان اینکه هدف گذاری باشگاه مس رفسنجان در وهله اول صعود نیست گفت : هدف گذاری باشگاه مس رفسنجان در رقابت های لیگ یک در سال اول با کادرفنی فعلی کسب رتبه تک رقمی است و در سال های بعدی به فکر صعود خواهیم بود و امیدواریم که کارهای بزرگ و روزهای خوبی را برای رفسنجانی ها انجام دهیم‌.

ربیعی در خصوص بازی هفته هفتم تیم مس برابر آرمان گهرسیرجان گفت : آرمان گهر در کل تیم خوبی است اما ما با توجه به درگیری با کارهای درمانی برادرم پس از انجام کارهای ایشان به تجزیه و آنالیز این تیم خواهیم پرداخت که امیدواریم در این بازی نیز به مانند بازی هفته های اخیر بتوانیم با درایت سرمربی تیم ، همت و تلاش بازیکنان و کادرفنی مس به سود خود به پایان برسانیم.

مربی مس رفسنجان در پایان از تمامی مردم ، همکاران محمد ربیعی ، بازیکنان فوتبال ، مدیران باشگاه ها و تمامی کسانی که در چند روز اخیر پیگیر شرایط و احوال ایشان بودند تشکر و قدرانی کرد. و از مردم ایران و همه دوستان این مربی تقاضا کرد تا وی را دعا کرده تا مثل همیشه ایشان سر حال در کنار تیم خود باشد.