۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴

سمیر مجیدی : مقابل مس نوین نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال نوین ماهشهر گفت: بازیکنان ما نیز در این بازی نمایش فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشتند و موفق شدند در این هوای گرم به نحو احسن از فرصت‌ها استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۲
به گزارش"دی اسپورت"، سمیر مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال نوین ماهشهر پس از پیروزی تیمش برابر مس نوین کرمان  و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد: خوشبختانه بازی خیلی بود و حیف کرمانی یک تیم با برنامه‌ای بود که در تمام خطوط فوق العاده بازی کرد و جنگید.

وی ادامه داد: بازیکنان ما نیز در این بازی نمایش فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشتند و موفق شدند در این هوای گرم به نحو احسن از فرصت‌ها استفاده کنند.

سرمربی تیم استقلال نوین ماهشهر با بیان اینکه به گل‌های بیشتری می‌توانستیم دست یابیم، تصریح کرد: پس از گل دوم فرصت برای به ثمر رساندن گل‌های سوم و چهارم وجود داشت که بر اثر بی دقتی بازیکنان از دست رفت.

مجیدی با اشاره به نحوه حضور این تیم در مرحله بعد مسابقات جام حذفی، یادآور شد: همانطور که می دانید، فرصت نقل و انتقالات لیگ سه به اتمام رسیده و ما اجازه اضافه کردن بازیکن به ترکیب خود را نداریم، ضمن اینکه در بازی امروز پنج تن از بهترین بازیکنان و نفرات کلیدی خود را در اختیار نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد:  ما تیم خوبی هستیم ولی جوانانی که امروز به ترکیب تیم اضافه شدند، با کیفیت بالایی بازی کردند و جای بازیکنان غایب را به خوبی پر کردند.