۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

چند اپيزود از داماش؛ عواقب اعتصاب در ساق پای لاجوردی پوشان!

بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان به دلیل عدم پرداخت مطالبات دست به اعتصاب زده و حاضر به تمرین نیستند.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۵
به گزارش"دی اسپورت"؛ درحاليكه تيم داماش گيلان در روز های ابتدایی فصل جديد ليگ دسته اول با ارائه بازی منطقي و تماشاگر پسند نتايج خوبی رقم می زد اما به يكباره و با تصميمات نادرست كادرفنی و مديريتی باشگاه مسير نزولی در پيش گرفت.

موضوع اول عدم پرداخت حقوق بازيكنان بوده كه تا اينجای فصل هيچگونه مبلغی به آنان داده نشده است. در حاليكه می شد با اندک تدبيری از سوی مديريت باشگاه و پرداخت درصد كمتری از حقوق بازيكنان تيم را از حاشيه دور كرد اما وعده های توخالی باعث اعتصاب بازيكنان داماش شده است.

اعتصابی كه اثراتش به عينه در توانايی بدنی پايين بازيكنان داماش مقابل گل ريحان البرز به چشم می آمد.

همچنين جهت گيری بيش از حد سيامک فراهانی به سمت باشگاه داماش باعث از بين رفتن حس اعتماد بين بازيكنان و سرمربی شده است.

از‌سوی ديگر عدم به كار گيری كاپيتان محبوب داماشی ها محمد مختاری (علارغم اختيار تام سرمربی در مسايل فنی)باعث ايجاد حاشيه بيهوده بين كادرفنی و هواداران شد.‌موضوعی كه باعث شده اشتباهات مدافعين داماش پس از ابراز علاقه هواداران به مختاری بيش از قبل شود.

علاوه بر اين تغيير بيش از حد فراهانی در‌ بين بازيكنان خود و نرسيدن به تركيب ايده آل پس از چندين هفته از ديگر عوامل روند نزولی داماش می باشد.

فراهانی نتوانسته استفاده بهينه ای از داشته های خود در اين فصل كند.

از‌ سوی ديگر آناليز قوی تيم های دسته يكی نسبت به تيم های فصل گذشته در دسته دوم و رو شدن برنامه های تاكتيكی داماش پس از چند هفته اول از عوامل بن بست تاكتيكی داماش مي باشد.

با تمام اين تفاسير آمار مثبت اما گول زننده داماش تا پيش از ديدار برابر گل ريحان البرز (٥بازی بدون باخت و يک گل خورده از روی نقطه پنالتی)جاي هيچگونه انتقادی از وضعيت داماش باز نمی گذاشت اما به يكباره اين زخم سرباز كرد.

تیفوسی های همیشه پرشور اميدوارند تا مسئولين باشگاه داماش با اتخاذ تصميمات منطقی این تيم را از روند نزولی فعلی نجات دهند.

خبرنگار : سینا معتدل
ترند های روز