۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰

برزای : اگر اشتباهات فردی نبود ما پنجم جدول بودیم

بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان پس از شکست مقابل استقلال گفت: من فکر می‌کنم اگر این اشتباهات نبود تیم ما در رده ششم و پنجم جدول قرار می‌گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۲
به گزارش"دی اسپورت"، بهنام برزای پس از شکست تیمش مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما تمام تلاشمان را کردیم که موفق شویم ولی نشد، به استقلال و هواداران عزیزش تبریک می‌گویم.

مهاجم گل‌گهر سیرجان در خصوص داوری گفت: داوری خوب بود، به نظرم 100 درصد پنالتی بود. 

وی در خصوص حرف‌های محمد دانشگر در میان بازی در زمین مسابقه که باعث شاکی شدن و عصبانیت او شده بود اظهار داشت: نه، محمد اینجوری است، با هم صحبت کرده بودیم، او یک ذره شیطانی می‌کرد ولی چیز خاصی نبود.

وی در خصوص اینکه همیشه مقابل استقلال انگیزه دارد و سر گل نیز شادی کرده است گفت: شادی نکردم، موقع دویدن استارت زدم و بعدش ایستادم، من شادی نکردم. 

برزای در خصوص مصدومیت پای چپ خود نیز اظهار داشت: دیگه فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد. یادگاری است و فوتبال از این چیزها دارد. یادم نمی‌آید چه کسی حتی من را زد. فکر کنم روزبه مرا زد.

وی در خصوص اینکه پس از این باخت آیا وینگو بگوویچ از سمت مربیگری گل ‌گهر برکنار می‌شود گفت: من نمی‌دانم ولی نه ، ایشان خوب کار می‌کند، اگر بازی قبلی را دیده باشید متوجه می‌شوید که روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم و گرنه تیم‌های مقابل هیچ کار تاکتیکی مقابل ما انجام نمی‌دهند. بازی قبل هم مثل این بازی یک اشتباه کردیم و توپ وارد دروازه ما شد. من فکر می‌کنم اگر این اشتباهات نبود تیم ما در رده ششم و پنجم جدول قرار می‌گرفت.