۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱

کریمیان: دنبال کسب 3 امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان هستیم

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر گفت: تلاش ما این است که تا جایی که امکان دارد حداکثر امتیاز را کسب کنیم و بتوانیم با یک بازی خوب، 3 امتیازی را که دنبال آن هستیم به دست بیاوریم تا با دست پر به بوشهر بازگردیم.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۹
به گزارش"دی اسپورت"، مهرداد کریمیان، سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجدسلیمان_شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد:  فردا بازی بسیار سختی را با تیم خوب نفت مسجدسلیمان پیش رو خواهیم داشت؛ تیمی که توانسته آن شخصیت لازم را در لیگ برتر پیدا کند.

وی افزود: همچنین تا جایی که ما دنبال کردیم ضمن جنگنده و دونده بودن تیم،  بازی‌های بسیار خوب و منطقی داشتند که فکر میکنم بازی سختی را رقم بزند.

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: برنامه‌ریزی ما بر این مبنا بوده که بتوانیم با بازیکن‌های خوبی که به خودباوری رسیده‌اند هر لحظه شرایط را برگردانیم و خودشان را به لیگ برتر ثابت کنند.

وی افزود: تلاش ما این است که تا جایی که امکان دارد حداکثر امتیاز را کسب کنیم و بتوانیم با یک بازی خوب، 3 امتیازی را که دنبال آن هستیم به دست بیاوریم تا با دست پر به بوشهر بازگردیم.

کریمیان در رابطه با بازیکنان مصدوم و محروم گفت: محرومیتی در تیم وجود ندارد و تنها چند مورد سرماخوردگی جزئی است که امیدواریم با کمک کادر پزشکی تا فردا برطرف شود.
ترند های روز