۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

شیربیگی : مسولین باشگاه حرف و عملشان یکی است / مهم جایگاه تیمی است نه کسب خانم گلی

سارا شیربیگی : خوشبختانه در باشگاهی بازی می کنم که مسئولین آن به وعده هایشان عمل می کنند.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۸

شیربیگی : مسولین باشگاه حرف و عملشان یکی است / مهم جایگاه تیمی است نه کسب خانم گلی

به " گزارش دی اسپورت " ، سارا شیربیگی مهاجمم ملی پوش تیم فوتسال هیات خراسان رضوی در پایان هفته دهم لیگ برتر با 21 گل مقتدرانه در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفته که بر خلاف عملکرد تیمش در شرایط خوبی قرار دارد. وی در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت در این خصوص اظهاراتش را بیان نمود.


شیربیگی با بیان اینکه در ابتدای فصل امتیازات زیادی از دست دادیم گفت : از عملکرد تیم در اینجای جدول راضی نیستیم و ما مستحق کسب رده بالاتری هستیم که در ابتدای فصل امتیازات زیادی از دست دادیم ولی در ادامه در پی جبران خواهیم بود.


مهاجم ملی پوش هیات خراسان با تاکید بر اینکه کسب خانم گلی لیگ از اهمیت بالایی برخوردار نیست بیان داشت : موفقیت و رسیدن به بالای جدول و حتی قهرمانی در لیگ از اولویت اصلی بازیکنان و خود باشگاه است و مجموعه ما با همدلی در صدد کسب این مهم هستند.


ایشان با رضایت کامل از عملکرد مدیران باشگاه در این خصوص اظهار داشتند: من در باشگاه های مختلفی توپ زده ام ولی مسئولین باشگاه هیات خراسان رضوی نمونه بارز باشگاه داری در کشور هستند و حرف و عملشان یکی است.


وی ضمن اظهار رضایت از امکانات موجود باشگاه اضافه کرد : بیشتر باشگاه ها کشور همیشه 20 درصد قرارداد بازیکنان را بعد از چند بازی یا اواسط فصل پرداخت می کنند ولی اینجا این مبلغ در همان ابتدای فصل به بازیکنان داده شده است .


شیربیگی : مسولین باشگاه حرف و عملشان یکی است / مهم جایگاه تیمی است نه کسب خانم گلی

مهاجم ملی پوش تیم فوتسال هیات خراسان رضوی با بیان اینکه بازی راحتی مقابل حریف شیرازی در هفته یازدهم نخواهیم داشت اذعان کرد : پارس آرا تیمی بومی بوده که تا اینجای لیگ نتایج این تیم نوسانات زیادی داشته و در مجموع این تیم قابل پیش بینی نیست و فکر نکنم بازی راحتی داشته باشیم.


گفتگو : محمد زائری