۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
باشگاه داماش پول امتیازمان‌ را نداده است؛

بچاری: مشکلات مالی اروند را اذیت می کند

سرمربی اروند خرمشهر گفت : مشکلاتی در تیم داریم چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ تعدادی از بازیکنان تیم باید تغییرات لازم را انجام دهیم تا شرایط تیم بهتر شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۲
به گزارش"دی اسپورت"، در هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور کارون اروند خرمشهر در خانه مقابل تیم شهید قندی یزد با یک گل شکست خورد.

مرتضی بچاری سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در خصوص این بازی گفت : مقابل یک تیم قدرتمند بازی داشتیم. فشار لازم را در طول بازی بر روی دروازه حریف وارد کردیم. اما بر روی غفلت و اشتباه دروازه بان تیم از روی یک ارسال از کنار گل دریافت کردیم.

بچاری افزود: تلاش کردیم به بازی برگردیم و حداقل به مساوی برسیم، ولی نتوانستیم و در نهایت شکست خوردیم. مشکلاتی در تیم داریم چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ تعدادی از بازیکنان تیم باید تغییرات لازم را انجام دهیم تا شرایط تیم بهتر شود.

سرمربی اروند خرمشهر در خصوص مشکلاتی که از فصل گذشته و حضور در لیگ یک تا به امسال در لیگ دسته دوم در این تیم وجود دارد به خبرنگار ما گفت: باشگاه کارون به دلیل هزینه هایی که در لیگ فصل گذشته کرد مشکلات مالی و بدهی زیادی که بالا آورد و به فصل جدید کشیده شد در نهایت تصمیم به فروش تیم شد. قرار بر این بود که باشگاه داماش پول خرید سهمیه لیگ یک را پرداخت کند که متاسفانه تا الان دریافتی از سوی این باشگاه نداشته ایم. قرار بر این بود که منطقه آزاد اروند پول قسط اول قراردادها را پرداخت کند و کماکان پرداخت نشده، به هر شکل مشکلات مالی فشار بر روی بازیکنان و کادر فنی وارد می‌کند. ما تمام تلاشمان را در تیم انجام می دهیم ولی "ماشینی که بدون بنزین است را تا کی می شود هل داد؟

او ادامه داد: سه چهار ماه است که بدون دستمزد در تیم کارون هستیم. حدود نیمی از بازیکنان تیم از فصل گذشته دریافتی نداشته اند و این مشکلات به فصل جدید کشیده شده است و باعث شده بازیکنان از لحاظ روانی نیز تمرکز کافی برای مسابقات نداشته باشند. از آقای زمانی و همکاران ایشان در منطقه آزاد اروند خواهش داریم اگر قرار به کمک به این تیم است و پول یا امکاناتی را می خواهند در اختیار باشگاه قرار دهند، الان انجام دهند چرا که اگر دیر شود دیگر برای باشگاه کارون فایده ای نخواهد داشت.

سرمربی اروند خرمشهر در پایان در خصوص داوری دیدار مقابل شهید قندی یزد توقف بازی در دونیمه برای به اصطلاح drinking break گفت: برای چنین استراحتی یک دمای مشخصی در نظر گرفته شده، در روزی که هوای خرمشهر یکی از روزهای خود را سپری کرد و شاید هوا کمتر از 20 درجه بود داور در تیمه اول علارغم اینکه تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم استراحت یکی دو دقیقه ای به تیم حریف داد. در نیمه دوم که هوا خیلی خوب شده بود بازهم داور بازی را خواباند. برای این استراحت یک دمای مشخصی در نظر گرفته شده، اگر دمای 20 درجه ملاک این استراحت است که در بیشتر بازی‌های اروپایی هم باید چنین استراحتی در بازی ها باشد. دو سه صحنه در محوطه جریمه تیم حریف اتفاق افتاد که به نظر من بایست داور پنالتی می‌گرفت اما این صحنه ها از دید داور دور ماند.
ترند های روز