۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

قنواتی: قضاوت حیدری در لیگ برتر تعجب آور است!

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر با انتقاد از عملکرد داور دیدار با پاس همدان، قضاوت میثم حیدری در رقابت های لیگ برتر را تعجب آور دانست.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۲
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرماهشهر؛ غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در خصوص دیدار تیم شهرداری با پاس همدان اظهار داشت : تیم ما بازی خوب و هماهنگی را انجام داد که بازی هماهنگ تیم نشان می دهد روی این تیم با نفرات جدید کار شده که بازیکنان روز به روز هماهنگ تر می شوند مطمئنم که این تیم در هفته های آتی با درایت مهدی پاشازاده و کادرفنی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و حتی به جمع مدعیان نیز خواهد پیوست.

قنواتی با انتقاد شدید نسبت به عملکرد داوری در این بازی بیان داشت: در روزی که داور می توانست برای ما یک پنالتی صد در صدی اعلام کند اما به راحتی از آن چشم پوشی کرد و از کنار این قضیه گذشت. بازیکن پاس در محوطه جریمه بازیکن ما را در حالیکه موقعیت خوبی داشت متوقف کرد اما داور نه تنها اعلام پنالتی نکرد و به بازیکن حریف کارت نشان نداد بلکه کارت را به بازیکن ما به گمان اینکه وی تمارض کرده است نشان داد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر افزود: تعجب می کنم چنین داوری که از کنار یک پنالتی مسلم و صد در صد آن هم در دیدگان چشمانش رخ می دهد می گذرد چطور در لیگ برتر قضاوت می کند که جای بسی سوال از آقایان مسئول در کمیته داوران دارد.

او ادامه داد : داوری که نام داور لیگ برتری را یدک می کشد باید اشتباهاتش کم باشد و با اشتباهات این چنینی خود را زیر سوال نبرد. از کمیته داوران نیز خواهشی که داریم این است که اگر قرار است برای بازی های مهم لیگ ۲ داور لیگ برتری انتخاب کنند داوری انتخاب کنند که لیگ برتری بوده اما تجربه بیشتری از لحاظ قضاوت در این سطوح از فوتبال داشته باشد نه اینکه با ۲ الی ۳ قضاوت در لیگ برتر وی را برای قضاوت در لیگ دسته دوم انتخاب کنند و چنین وانمود کنند که داور لیگ برتری را برای قضاوت در لیگ پایین تر انتخاب کرده اند.

قنواتی با بیان اینکه یک اشتباه از تیم داوری منجر می شود تا تمام زحمات یک تیم از بین برود تصریح کرد: تمام تیم ها برای شرکت در مسابقات هزینه می کنند و برای کسب نتایج مطلوب تمرینات منظمی را انجام داده و سختی های خاص خود را می کشند اما روز بازی با اشتباه یک فرد همه تلاش های یک مجموعه از بین می رود و این نشان می دهد که یک نفر در مقابل یک مجموعه چه نقش بزرگی دارد که کمیته داوران و حتی داوران نیز باید نسبت به این مسئله مهم واقف باشند و به نوبه خود کمیته داوران از داوران مجرب برای قضاوت ها استفاده کرده و داوران انتخاب شده نیز با تمرکز و روحیه بالایی خود را برای قضاوت بازی های مهم آماده کنند.
ترند های روز