۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

پرشورهای لیگ سه در آستانه خلق حماسه در گروه مرگ

تیم فوتبال سولدوز نقده رقابت تنگاتنگی را در گروه دوم مسابقات مرحله اول لیگ سه برای صعود به دور بعدی این لیگ دارد.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال سولدوز نقده نماینده استان آذربایجان غربی در رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور علارغم وجود مشکلات مالی که امروزه بسیاری از تیم ها در فوتبال ایران حتی باشگاه های لیگ برتری چون پارس جنوبی ، صنعت نفت آبادان و.... گریبانگیر آن هستند نتایج مطلوبی را تا پایان هفته نهم رقابت های مرحله اول لیگ سه کسب کرده و با وجود قرار گرفتن در گروهی بسیار سخت که به گواه بسیاری از مربیان ، بازیکنان ، کارشناسان و اهالی فوتبال از آن به عنوان گروه مرگ یاد می شود با جمع آوری ۱۳ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر از کیمیای تهران در رتبه چهارم جدول رده بندی این گروه قرار بگیرد.

سولدوزی ها در فصل جاری با تغییر چند باره سرمربی خود به نظر می رسد با انتخاب هادی رحمانی که سابقه صعود از لیگ سه به لیگ دو را با تیم میلادمهر تهران در کارنامه دارد به انتخاب دلخواه خود دست یافته و مهم‌ تر از آن به ثبات فنی رسیده اند و در شروع کار با این مربی نتایج مطلوبی را کسب کرده اند.

تیم فوتبال سولدوز نقده در اولین گام با کادرفنی جدید در حالیکه چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و عدم صدور کارت بازی در اختیار نداشت و فقط ۱۳ بازیکن را در زنجان به همراه خود داشت موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک تیم شاهین فرابرد را از پیش رو بردارد و در دومین بازی برابر تیم پرمهره و مدعی برق آراء البرز در حالیکه چندین موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد در نهایت توانست یک امتیاز ارزشمند را از این بازی سخت کسب کند و همچنان در کورس مدعیان برای صعود به دور بعدی لیگ سه باقی بماند.

تیم فوتبال سولدوز نقده علارغم داشتن ورزشگاهی با گنجایش کمتر هواداران زیادی را دارد که در هر بازی با حضور حداکثری خود از این تیم حمایت کرده و می تواند این مسئله امتیاز بزرگی برای نماینده استان آذربایجان غربی باشد. آنها می توانند با توجه به قرارگیری در شرایط ایده آل با بهره گیری از حمایت چند هزار هواداری خود در رقابت های لیگ سه حماسه ای را خلق کرده و با صعود به مراحل بعدی و حتی لیگ دسته دوم سومین نماینده پرطرفدار آذربایجان غربی باشد که به لیگ های بالاتر راه یافته است.

سولدوز با وجود داشتن هواداران پرشور آن هم در لیگ دسته سوم کشور با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و هوداران این تیم امید دارند تا با حمایت مسئولان استانی و محلی مشکلات تیم محبوب شان مرتفع شده تا بدون مشکل و استرس در ادامه لیگ شرکت کنند.