۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴

نادریان: با این برد از فشار روانی و استرس خارج شدیم

سرمربی نفت و گاز گچساران با ابراز خوشنودی از برتری تیمش مقابل شهدای رزکان کرج گفت : با کسب این پیروزی فشار روانی از دوش تیم برداشته شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۹
به گزارش"دی اسپورت" ؛ سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پس از دیدار مقابل شهدای رزکان کرج در جمع خبرنگاران گفت : با کسب این پیروزی فشار روانی از دوش تیم برداشته شد و توانستیم به روال گذشته برگردیم.

نادریان افزود : پیش از هر چیزی از هواداران همیشه حامی تیم قدردانی می کنم و خوشحالم که پس از سه باخت متوالی تیم خودشان را در این دیدار مهم خانگی تنها نداشتند.

وی ادامه داد : بابت سه باخت متوالی از هواداران مان عذرخواهی می کنم ، هر چند مشکلات عدیده ای دست و پا کردیم اما بهر حال این هوادار عاشق فوتبال مستحق بهترین نتایج است
 
نادریان که تیم تحت هدایتش توانسته بود طلسم عدم نتیجه گیری را بشکند از عملکرد شاگردانش ابراز خرسندی نمود و عنوان کرد : از تمامی بازیکنان باغیرت تیم نفت گچساران بابت نمایش خوب و کسب پیروزی در این دیدار تشکر می کنم و این مهم با تلاش این عزیزان بدست آمد و شک ندارم همچنان با جان و دل ادامه خواهیم داد.

همچنین یادآور شد : در طی هفت هفته سپری شده از رقابت ها در این فصل هیچ مسئله حاشیه دار از سوی بازیکنان رقم نخورده و انصافا حق مجموعه تیم نفت ، بیش از شرایط فعلی است و امیدوارم مسئولان حامی این تیم باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص نحوه بازی دو تیم اظهار داشت : با آنالیز خوبی که داشتیم راههای نفوذ تیم حریف ، به خصوص ارتباط بین مهاجم باتجربه این تیم ( میلاد سلیمان فلاح ) که فوق العاده زهر دار بود با دو وینگر تخصصی را کاملا قطع کردیم و کاملا در فاز دفاعی مسلط بودیم.

نادریان ادامه داد : به عقیده بنده در این بازی دروازه بان ما کم کار ترین بازیکن میدان بود و در عقب زمین روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد : در هر دو نیمه از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گلزنی تیم برتر میدان بودیم و حتی اگر نیمه اول باهوش تر عمل می کردیم از چهار موقعیت خوب گلزنی که نصیبمان شد می توانستیم پیروز به رختکن برویم و کارمان راحت تر شود.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم درخصوص چگونگی کسب پیروزی این تیم در نیمه دوم اظهار داشت : مدافعان حریف سرعت خوبی نداشتند و قابل ضربه زدن بودند و با فشار بیشتر به هر دو سمت خط دفاعی تیم حریف توانستیم در یکی از حملات مان بالاخره به گل برتری دست پیدا کنیم و تا پایان آن را حفظ کردیم.

نادریان خاطر نشان کرد : بدلیل بازی های قبلی از لحاظ روانی تیم تحت فشار بود و استرس داشتیم و با این شرایط با وجود محافظت از گل زده شده می توانستیم گل دوم را بثمر برسانیم.

وی ابراز امیدواری کرد : برای تداوم این پیروزی و حضور دوباره در صدر جدول تمام تلاش مان را در هفته های بعد بکار خواهیم بست.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان گفت : فقط امشب از کسب این پیروزی خوشحال خواهیم بود و از فردا به فکر بازی مهم خارج از خانه مقابل تیم شهرداری ماهشهر خواهیم بود.
ترند های روز