۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
در گفتگو با دی اسپورت؛

حبیبی نژاد: جو انزلی فوق العاده بود

زننده گل پیروزی بخش ملوان بندرانزلی در دربی گیلان گفت : ملوان با داشتن مثلث پژمان نوری، مازیار زارع و محمد احمدزاده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۰
به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال ملوان موفق شد در انزلی برابر سپیدرود رشت پیروز شود، هادی حبیبی نژاد ستاره ملوانی ها در این بازی بود. او یک گل زد، یک پاس گل داد و یک توپ به تیرک زد، انزلی چی های معتقد بودند یک خطای پنالتی روی او گرفته نشده است.

هادی حبیبی نژاد در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت درخصوص دربی گیلان گفت: نمایش خیلی خوبی انجام دادیم، در نیمه اول به گل رسیدیم اما خیلی زود گل خوردیم. در نیمه دوم مالک کامل توپ و زمین بودیم و به حقمان در پایان با برد رسیدیم.

وی درباره جو تختی انزلی نیز گفت: واقعا بی نظیر بود، خدارا شکر توانستیم این برد را کسب کنیم و خوشحال هواداران به خانه بازگردند.گلم را به آنها تقدیم می کنم و امیدوارم بتوانم با گل هایش خوشحالشان کنم. در مورد صحنه مشکوک هم باید بگویم به طور قطع، پنالتی بود و داور باید اعلام خطا می کرد.

حبیبی در پایان گفت: هواداران ملوان مطمئن باشند که تیم ما با حضور آقایان احمدزاده، زارع و نوری متحول می شود و حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
ترند های روز