۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

پورموسوی: در نیمه دوم شتابزدگی را کنار گذاشتیم

سرمربی تیم جوانان ایران گفت: الان زود است که در مورد صعود از گروه صحبت کنیم و فکر می‌کنم سرنوشت گروه به روز آخر کشیده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۳
به گزارش"دی اسپورت"، سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل قرقیزستان گفت: خدا را شکر توانستیم گام اول را محکم برداریم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و قرقیزستان برای دفاع می‌آید و به دنبال ضد حمله است. در نیمه دوم بازیکنان ما شتابزدگی را کنار گذاشتند و با حوصله بازی کردند و توانستیم سه گل بزنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه با انجام بازی‌های امروز چه تیم‌های را مدعی صعود از این گروه می‌داند،‌گفت:‌ من بازی اول را دیدم نپال تیم خوبی بود و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت اما امارات با تجربه‌تر بود مطمئناً قرقیزستان در بازی بعدی برای برد به زمین می‌رود چون آخرین امید این تیم خواهد بود. به نظر من زود است که از الان برای صعود صحبت کنیم و فکر می‌کنم سرنوشت گروه به روز آخر کشیده خواهد شد.

سرمربی تیم جوانان ایران در مورد اینکه سرمربی قرقیزستان تیم ایران را قوی‌ترین تیم این گروه می‌داند، گفت: من از او تشکر می‌کنم. بچه‌های ما امروز نشان دادند توانایی بالایی دارند. ما دو ساعت وقت داریم که برای این برد خوشحالی کنیم بعد از آن به فکر بازی با نپال باشیم.

پورموسوی در خصوص اینکه آیا از کیفیت چمن ورزشگاهدستگردی راضی است، گفت: زمین مسابقه خوب بود اما کمی لغزندگی داشت. باید از مسئولان و دست‌اندرکاران تشکر کنم که در مدت 20 تا 25 روز زمین را آماده کردند. با این حال ما میزبان هستیم و باید شرایط بهتری داشته باشیم. ما سعی کردیم که روی زمین بازی کنیم هرچند که از روی ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم چون حریف فشرده بازی می‌کردیم سعی کردیم از ارسال از کناره‌ها استفاده کنیم.