۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

کریمیان: بازی با گل گهر 6 امتیازی است

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی فردا بازی سخت و 6 امتیازی است و تیم ما برای بیرون رفتن از شرایطی که دارد قطعا به 3 امتیاز این مسابقه نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۱
به گزارش"دی اسپورت"، مهرداد کریمیان امروز در نشست خبری پیش از بازی شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: بازی فردا بازی سخت و 6 امتیازی است و تیم ما برای بیرون رفتن از شرایطی که دارد قطعا به 3 امتیاز این مسابقه نیاز دارد و فکر می‌کنم با صحبت‌هایی که کردیم و تمریناتی که انجام دادیم بازی خوبی انجام دهیم که  با 3 امتیاز همراه باشد و با این 3 امتیاز وضعیتمان را در جدول مناسب و به تیم سروسامانی بدهیم. حضور هواداران هم می‌خواهیم. چند روز اخیر حمایت کردند که دوست دارم بیایند ورزشگاه و تیم‌شان تشویق کنند و امیدواریم در حضور آنها 3 امتیاز خوب بگیریم و شرایط‌مان را مناسب کنیم.

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر افزود: قطعا تماشاگران عزیز برای 3 امتیاز به ورزشگاه می‌آیند و چیزی است که حقشان هست. من فکر می‌کنم که حق ما هست که در این بازی حداکثر امتیازات را بگیریم. تمرینات خوبی داشتیم و تیم‌مان شرایط خوبی دارد. باز می‌گویم شاید این جمله خیلی کلیشه‌ای و تکراری شود ولی باید بگویم ما تا آن جایی که در توان‌مان هست تمرینات را انجام  می‌دهیم و قطعا می‌رویم که 3 امتیاز را بگیریم که امیدواریم لطف خدا شامل حال ما بشود و بتوانیم 3  امتیاز بازی را بگیریم.

وی درباره تدابیری که برای بازی فردا دارد، گفت: می‌گویند گل بود به سبزه نیز آراسته شد، حالا شیرزادی هم متأسفانه دیروز مصدومیت جزئی داشتند، دفاع چپ‌مان شیرزادی هست، بعضی موقع‌ها هم صفرزاده در جناح چپ استفاده می‌کردیم که متأسفانه یک هفته است وی را نداریم و با مصدومیتی که شیرزادی دارد که نمی‌دانم به چه اندازه باشد با آقای دکتر هم صحبت کردم، ولی اگر او هم نرسد، بازیکن جوان از تیم امیدهایمان ابراهیمی داریم. قطعا با صحبت‌هایی که کردیم او هم هم روحیه بازی دارد. مهم نیست و فکر نمی‌کنم زیاد در کارمان تأثیری داشته باشد چون تاکتیک تیمی ما مشخص است و هرکسی که در این پازل تاکتیکی قرار بگیرد، دقیقا می‌داند چه کار کند. از  ابراهیمی استفاده خواهیم کرد و امیدوارم که او هم که جوان و بچه این‌جا هست بازی خوبی انجام دهد که هم برای خودش و هم برای تیم شهرش مثمر ثمر باشد.

کریمیان با بیان اینکه واقعا انتظار نداشتم در این برهه از زمان به این چالش کشیده بشویم، ادامه داد: با دل و جان برای تیم شهرمان برای اسم شاهین حالا به هر عنوانی که اسمش هست به عنوان مربی اصلا کلا سرباز به عنوان کسی که خودم را مدیون این باشگاه می‌دانم واقعا هر چیزی که در فوتبال دارم از این باشگاه بوده و شروع کردم و فقط امیدوارم یک نتیجه‌ای حاصل شود سربلند بشویم که مردم خوشحال باشند. بهرحال دوست دارم خاطره بد از ما به جا نماند و بازهم می‌گویم هر اتفاق خوبی که قرار است بیفتد هر چه سریع‌تر بیفتد. حالا من امروز آمدم اینجا من دوست دارم یک جوری نباشد که نه من دل و دماغ آمدن به اینجا و پاسخ دادن نداشته باشم نه اینکه بعضی از دوستان الان می‌بینم که خیلی کم‌تر هستند فکر می‌کنم دوستان رسانه‌ای هم زیاد دل و دماغ سؤال مطرح کردن و پرسیدن و این چیزها را نداشته باشند و این خوب نیست.  واقعا بعد از مدت‌ها تیم شهرمان در سطح اول فوتبال کشور آمده است و بهتر این است که همه کنار هم باشند همه بیایند به چالش بکشند و واقعا پویا باشند. این پویایی را الان من می‌بینم کم شده و این بد است. به امید خدا هرچه زودتر درست بشود قطعا با یک نتیجه خوب همه این مسائل حل می‌شود چون که من معتقدم دوستان رسانه‌ای واقعا آن قدر که می‌توانند مؤثر باشند و آن قدر که چهار گوشه این گلیم را می‌توانند یک گوشه اش را حداقل  بلند کنند واقعا پوشیده نیست. انشاء‌الله شرایط مهیا شود که روزهای خوبی داشته باشیم و فکر می‌کنم باید زودتر دست به کار شویم تا دیر نشده و قطعا بازی فردا می‌تواند سرآغاز خوبی برای این قضیه باشد که امیدوارم با 3 امتیاز همراه باشد و دل همه دوستان شاد شود.
ترند های روز