۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

قرقیزستان 2 - امارات 0؛ برتری قرقیزها با درخشش دروازه بان

تیم ملی جوانان قرقیزستان در روز دوم انتخابی جوانان آسیا عصر امروز در دیداری پر اتفاق تیم ملی جوانان امارات را شکست داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر امروز در اولین دیدار از روز دوم مسابقات انتخابی جوانان؛ در گروه چهارم تیم های قرقیزستان و امارات از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند و در پایان در یک دیدار جذاب و پر اتفاق قرقیزستان با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت.

بازی با برتری نسبی جوانان امارات آغاز شد اما دفاع منسجم قرقیزستان اجازه نداد ایجاد موقعیت به مهاجمان امارات نداد.

بازی از اواسط نیمه اول متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان رد و بدل شد تا در دقیقه ۳۹ روی یک ضربه ایستگاهی قرقیزستان توسط شیگابائف به گل اول خود و بازی دست یابد. در صحنه گل دروازه بان امارات اشتباه فاحشی در جایگیری داشت.

حدود ۷ دقیقه بعد قرقیزستان مجددا صاحب یک ضربه ایستگاهی دیگر شد و گل دوم نیز مشابه گل اول روی اشتباه فاحش دروازه بان امارات به ثمر رسید.

گل دوم قرقیزستان در اولین دقیقه وقت های تلف شده نیمه اول توسط آرتیکبائف به ثمر رسید تا قرقیزستان در کمال شگفتی با برتری 2 بر صفر راهی رختکن شود.

نیمه دوم امارات برای جبران نتیجه به زمین آمد و در همان دقایق اولیه با خطای دروازه بان قرقیزستان صاحب یک ضربه پنالتی شد اما دروازه بان جبران مافات کرد و با عکس العملی دیدنی مانع از فروپاشی دروازه اش شد. در ادامه قرقیزستان تمام راه های نفوذ را بست و درخشش دروازه بان این تیم نیز مانع از عبور توپ از خط دروازه این تیم شد.

امارات که بازی را از دست رفته می دید در دقایق تلف شده نیمه دوم فشار را مضاعف کرد و و بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شد اما باز هم درخشش دروازه بان قرقیزستان در مهار پنالتی مانع از کاهش اختلاف شد و یک دقیقه بعد از پنالتی این بار تیر دروازه به کمک قرقیزستان آمد تا بازی در نهایت با حساب 2 بر صفر به سود قرقیزها پایان یابد و این تیم شانس صعودش به دور بعد را مضاعف کند.

حواشی بازی:

حدود ۳۰ هوادار قرقیزستانی در ورزشگاه حضور یافته و با تشویق تیم شان دیدار دو تیم‌ را از نزدیک تماشا کردند.

بازی دو تیم بسیار پربرخورد بود و داور به ۹ بازیکن کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم ۷ دقیقه وقت تلف شده داشت که کمی عجیب بود.

پس از پایان بازی بازیکنان قرقیزستان با تماشاگران حاضر در ورزشگاه سلفی گرفتند.
ترند های روز