۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
در گفتگو با دی اسپورت؛

شکوری: پیش از انتخاب رایکا در مورد آن تحقیق کردم

تغییر کادرفنی در باشگاه رایکا بابل موجب شد تا این تیم به اولین پیروزی خود دست یابد. به همین دلیل با هادی شکوری تماس گرفتیم تا شرایط این تیم را از زبان سرمربی جدیدش جویا شویم.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۸
هادی شکوری، سرمربی جدید رایکا بابل در مورد قبول به دست گرفتن سکان هدایت این تیم به خبرنگار دی اسپورت گفت: پس از نتایجی که این باشگاه کسب کرده بود، مدیران باشگاه ، مسئولان استانی و استاندار محترم مازندران با من تماس گرفتند و من هم به دلیل سابقه حضور در بابل و خاطرات خوبی که در این شهر داشتم قبول کردم که سرمربیگری این تیم را به دست بگیرم.

شکوری در خصوص کسب اولین پیروزی در اولین دیداری که روی نیمکت رایکا نشست، گفت: ما در مدتی که به این تیم آمدیم بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کردیم و توانستیم به این پیروزی شیرین دست یابیم. واقعا جا دارد از مربیان سابق این تیم که بدون شک زحمات زیادی در مدت حضورشان کشیده اند تشکر کنم. رایکا بازیکنان خوبی دارد که انشالله در ادامه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

شکوری با بیان اینکه جایگاه فعلی رایکا واقعی نیست ادامه داد: پیش از اینکه سکان هدایت رایکا را به دست بگیرم خیلی در مورد شرایط این تیم پرس و جو کردم و می دانم که بازیکنان توانمندی در اختیار داریم که با تلاش و اتحاد می تواند نتایج بهتری کسب کند.

وی در مورد بازی برابر استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان تیم خوبی است که به تازگی مربی خود را تغییر داده و سهراب بختیاری زاده، هدایت آن را به دست گرفته است. بدون شک بازی سختی خواهد بود ولی ما هم تنها برای کسب امتیاز به میدان می رویم و انشالله که به هدف خود دست یابیم.

شکوری در پایان گفت: در پایان جا دارد از استاندار محترم مازندران که تلاش زیادی انجام داده اند تا امتیاز این باشگاه در مازندران بماند و مالکان این باشگاه که با وجود مشکلات که همه مردم با آن مواجه اند، حاضر شدند با هزینه شخصی امتیاز تیم را در بابل نگه داشته و برای این تیم هزینه کنند تشکر کنم.