۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
در گفتگو با دی اسپورت؛

برزگر: قسمت نبود موقعیت هایمان تبدیل به گل شود

هافبک آرمان گهرسیرجان گفت : موقعیت های گلزنی زیادی برابر نیروی زمینی بدست آوردیم اما قسمت نبود تا این موقعیت ها تبدیل به گل شود
کد خبر: ۱۰۲۲۳۵
به گزارش"دی اسپورت"؛ جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص بازی با نیروی زمینی تهران گفت : بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و با توجه به همسایگی دو تیم در جدول هر کدام از تیم ها با کسب سه امتیاز بازی می توانست صعود چند پله ای داشته باشد که این موضوع مزید بر علت شده بود تا بازی از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

برزگر افزود : اگرچه دو تیم موقعیت های زیادی داشتند اما پنالتی که گرفته شد در حالت ۵۰ به ۵۰ بود و فکر می کنم خطای پنالتی رخ نداد. در کل ما تلاش مان را انجام دادیم و چندین موقعیت گلزنی را نیز بدست آوردیم اما قسمت نبود تا این موقعیت ها تبدیل به گل شود و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم. این بازی برای ما تمام شد و باید به فکر بازی های بعدی باشیم.

هافبک آرمان گهرسیرجان در خصوص بازی بعدی تیمش با آلومینیوم اراک بیان داشت : بازی سختی داریم اما امیدواریم با حمایت هواداران تا بتوانیم با برتری در بازی های خانگی شرایط مان را در لیگ بهبود ببخشیم.

بازیکن سابق پرسپولیس که فصل جاری در تیم آرمان گهر توپ می زند در خصوص وضعیت این تیم گفت : باشگاه آرمان گهرسیرجان از لحاظ امکاناتی و بهره گیری از کادر مجرب در شرایط ایده آلی به سر می برد که امیدواریم در اولین سال حضور این تیم در رقابت های لیگ یک با رتبه خوبی فصل را به پایان ببریم و مطمئنا تیم آرمان گهر در فصل های آینده مدعی صعود به لیگ برتر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه مدت در باشگاه پرسپولیس توپ زده است بیان داشت : من از تیم های رده پایه های پرسپولیس به مدت ۷ سال در این باشگاه عضویت داشتم و دو سال آخر نیز به عضویت تیم بزرگسالان در آمدم. که در مدت حضور در این باشگاه شرایط ایده آلی داشتم. پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد چرا که همه چیز در این باشگاه مردمی خوب است و حضورم در پرسپولیس تجربه خوبی برای من بود.

برزگر در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس نیز گفت : بازیکنان پرسپولیس کم کم با ایده و تفکرات کالدرون هماهنگ شده و تیم نیز شکل خود را گرفته است و به مانند زمان برانکو تیم هماهنگ تر خواهد شد. به نظرم مدعی اصلی قهرمانی در فصل جاری نیز پرسپولیس و البته سپاهان باشد.
ترند های روز