۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

آراسته نژاد : داوری ها به ما ضربه زد / نگاه مسئولین باشگاه مدیریتی است

ایناس آراسته نژاد گفت : داوری ها در این فصل به ما ضربه زد و امتیازات خوبی از دست دادیم.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۹

آراسته نژاد : داوری ها به ما ضربه زد / نگاه مسئولین باشگاه مدیریتی است

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در هفته پنجم لیگ برتر بانوان کشور و در دیدار خانگی مغلوب تیم فوتبال هیت البرز شد که سرمربی تیم ایلامی اظهاراتش در خصوص اتفاقات این دیدار بیان نمود.

ایناس آراسته نژاد سرمربی پالایش گاز ایلام ضمن نارضایتی از عملکرد داور این مسابقه اذعان داشت : در این بازی اشتباهات داوری تمرکز بازیکنان ما را بهم ریخت و این در حالی است که گل دوم تیم البرز در موقعیت آفساید به ثمر رسید و یک پنالتی نیز به سود ما اعلام نشد.

وی در ادامه افزود : مسئولین باشگاه می خواستند تیم را بیرون بکشند و من از مائده جعفری داور مسابقه توقع بیشتری داشتم. ما در انزلی نیز از داوری ضربه خوردیم و در مجموع از عملکرد آنها راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در خصوص بازی شاگردانش هم اظهار داشت : بازی خوبی بود ما گل اول را از روی یک ضربه ایستگاهی و با اشتباه دروازه بان خوردیم ولی در مجموع بچه های ما خوب بازی کردند.

آراسته نژاد در خصوص تغییرات انجام شده در ابتدای فصل و قبول سرمربیگری پالایش گاز هم به خبرنگار دی اسپورت گفت : در جلسه ای که با مدیران باشگاه تشکیل شد از من به عنوان سرمربی دعوت شد و هدف باشگاه نیز با توجه به بودجه تعیین شده جوانگرایی بود که خدا را شکر بازیکنان جوان تیم در کنار چند باتجربه جواب دادند.

وی تصریح کرد : میانگین سنی تیم ما 19 سال است و تیمی جوان در اختیار داریم گرچه این کم تجربگی در مقابل آذرخش عامل باخت ما شد ولی با کسب تجربه در بازیهای آینده روند خوبی را پیش بینی خواهیم کرد.

آراسته نژاد : داوری ها به ما ضربه زد / نگاه مسئولین باشگاه مدیریتی است

مربی ملی پوش پالایش گاز ایلام ضمن رضایت از عملکرد مدیران باشگاه نیز بیان داشت : ما در بحث امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مشکلی نداریم و مدیران پالایش گاز همکاری لازم را در این خصوص داشته اند که جا دارد از آنها به خاطر نگاه مثبت به فوتبال بانوان تشکر کنم.

آراسته نژاد در خصوص هدفگذاری تیمش در این فصل نیز افزود : ما چند بازیکن کلیدی را از دست دادیم و در ابتدای فصل نیز به مسئولین باشگاه گفتم که اگر هدف کسب سکو است باید چند مهره خوب جذب کنیم که با توجه به بودجه متعادل باشگاه ما بیشتر جوانگرایی را در دستور کار قرار دادیم ولی با این تفاصیل نگاه مان به بالای جدول خواهد بود.

وی در پایان و در خصوص بازی هفته ششم مقابل پارس جنوبی در بوشهر نیز اظهار داشت : ما نباید دچار غرور شویم و حریفمان را نباید دست کم بگیریم گرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی برای برد به بوشهر خواهیم رفت.

ترند های روز