۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
در گفتگو با دی اسپورت؛

میری: این برد از نان شب برایمان واجب تر بود

پیمان میری از زمانی که به آلومینیوم اراک پیوست، تنها در پنج مسابقه، سه بار موفق به گلزنی شده و در بازی برابر سرخپوشان پاکدشت هم توانست پایه گذار گل دوم تیمش باشد تا از این حیث جزو بهترین های لیگ لقب بگیرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۳
پیمان میری، هافبک مهاجم آلومینیوم اراک در مورد پیروزی برابر سرخپوشان پاکدشت به خبرنگار دی اسپورت گفت: پس از اینکه در سه بازی آخرمان نتوانستیم پیروز شویم، برای دیدار با سرخپوشان پاکدشت با کمی استرس و ترس از ادامه ناکامی پا به میدان گذاشتیم ولی از همان ابتدا به چیزی جز پیروزی نمی اندیشیدیم زیرا کسب سه امتیاز در این مسابقه برایمان از نان شب هم واجب تر بود و شکر خدا توانستیم با برد ۲-۰ زمین مسابقه را ترک کنیم.

میری با بیان اینکه در بازی های گذشته هم خوب بازی می کردیم ولی توپ هایمان به گل تبدیل نمی شد، ادامه داد: زیبایی فوتبال به همین است که همیشه آن تیمی که بازی بهتری انجام می دهد، پیروز میدان نیست و ما هم در دیدارهای گذشته اسیر این قانون نانوشته فوتبال شده بودیم وگرنه تیمی نبودیم که بخواهیم به سادگی امتیاز از دست دهیم.


هافبک مهاجم اراکی ها در مورد هدف آلومینیوم در این فصل گفت: وقتی زیر نظر آقای فکری کار می کنید، حق ندارید به چیزی جز قهرمانی فکر کنید. 

میری در مورد اختلاف امتیاز با صدر جدول گفت: اول اینکه فاصله ما با صدر جدول تنها پنج امتیاز است و از طرفی اگر به بازی های باقی مانده تا نیم فصل تیم های بالانشین نگاه کنید متوجه می شوید که قطعا این جدول تغییرات زیادی خواهد کرد.

وی ادامه داد: رمز موفقیت هر گروهی اتحاد همه عوامل با یکدیگر است که انشالله با همدلی همه مجموعه باشگاه آلومینیوم از مدیران گرفته تا بچه های زحمت کش تدارکات به هدف مان که رساندن آلومینیوم به لیگ برتر است دست خواهیم یافت.