۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

اعلام زمان نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ برتر و لیگ یک

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، گفت: کمیته بازیکنان خارجی به قوت خودش باقی است و تلاش می‌کنیم که بازیکنان خارجی خوبی به فوتبال ایران بیاید.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۰
به گزارش"دی اسپورت"، فریبرز محمودزاده در حاشیه افتتاحیه کنگره فوتبال کلینیک گفت: من وقتی نماینده‌های همه رسانه‌ها را در اینجا دیدم به اهمیت این همایش پی بردم، شما پل ارتباطی بین فدراسیون، سازمان لیگ، باشگاه‌ها و مردم هستید. واقعاً این همایش تخصصی می‌تواند تأثیرگذار باشد و امیدواریم تأثیر مثبتی را در مسابقات به جای بگذارد.

محمودزاده در خصوص وضعیت لیگ یک و اینکه اتفاقات عجیب و غریب می‌افتد گفت: کلمه هر هفته درست نیست، ما تا هفته دوازدهم تقریباً مشکل خاصی نداشتیم، با اتفاقی که در هفته دوازدهم افتاد ما بلافاصله گزارش‌های لازم را اخذ کردیم و به کمیته انضباطی انتقال دادیم و رأی به این کمیته صادر شد و دیدید که محروم شدند. علاوه بر اینکه هواداران را به صبوری دعوت می‌کنیم با شدت هر چه تمام‌تر پیگیر این هستیم که به کمک رسانه‌ها بتوانیم از این حاشیه‌ها جلوگیری کنیم. 

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان، گفت: با توجه به اینکه اتمام فصل مسابقات به مسابقات تیم امید نزدیک می‌شود و با توجه به اینکه از آذر ماه نقل و انتقالات شروع خواهد شد سعی می‌کنیم مثل سابق قوانین و آیین‌نامه‌های فیفا که در بخش آموزش داشتیم را ادامه بدهیم تا راهکارهای فنی را به باشگاه‌ها انتقال بدهیم. 

محمودزاده در مورد اینکه کمیته‌ای برای بازیکنان خارجی تشکیل شده بود گفت: این کمیته همچنان به قوت خودش باقی است، کارگروه ویژه بازیکنان خارجی است، مصوبه‌هایی هم تصویب می‌شود که بازیکنان خارجی باکیفیتی به فوتبال ایران بیایند.

وی در خصوص زمان نقل و انتقالات گفت: از 24  آذر شروع می‌شود و تا اواسط دی ماه ادامه دارد. خواهشم این است با توجه به اینکه باشگاه‌های ما می‌خواهند در آن بازه زمانی نقل و انتقالات را انجام بدهند حتماً مبانی حقوقی را لحاظ کنند که با توجه به منابع مالی‌شان بازیکن جذب کنند. 

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در خصوص اینکه دلیل خروج سعید فتاحی ناهماهنگی با برخیمسؤولان سازمان لیگ بود، گفت: این در حیطه اختیارات بنده نیست و در حیطه اختیارات مدیران سازمان لیگ و فدراسیون است و ما هم احترام می‌گذاریم.