۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
اختصاصی دی اسپورت؛

اعلام زمان قرعه کشی و شروع مسابقات مرحله دوم لیگ سه

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم زمان قرعه کشی ، شروع ، پایان فصل و نیم فصل مسابقات و نقل انتقالات پیش فصل و نیم فصل را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص تقویم مسابقاتی مرحله دوم لیگ دسته سوم اظهار داشت : با تصمیم گیری کمیته مسابقات سازمان لیگ قرعه کشی رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ۱۰ آذرماه با حضور تیم های باقی مانده از مرحله دوم فصل گذشته و تیم های صعود کننده از مرحله اول فصل جاری برگزار خواهد شد که ساعت و مکان دقیق قرعه کشی متعاقبا از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

فراهانی در خصوص تاریخ دقیق شروع مسابقات بیان داشت : مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم باشگاه های کشور از ۲۰ آذرماه شروع خواهد شد و زمان نقل انتقالاتی پیش فصل نیز از ۶ آذرماه آغاز و تا ۲۳ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم ها موظف هستند قبل از موعد مقرر از سوی سازمان لیگ نسبت به ثبت قرارداد و ارسال مدارک ۱۴ بازیکن خود اقدام کنند گفت : تیم های حاضر در این مرحله از مسابقات موظف هستند تا ۱۴ آذرماه نسبت به ثبت قرارداد و ارسال مدارک ۱۴ بازیکن خود اقدام کنند که در غیر اینصورت تیم های متخلف حذف و تیم دیگری جایگزین تیم متخلف خواهد شد.

ایشان با بیان زمان نیم فصل مسابقات افزود : در تاریخ ۸ بهمن ماه سال جاری نیم فصل اول مسابقات به پایان می رسد و تا تاریخ ۲۳ بهمن ماه مسابقات تعطیل بوده و تیم ها می توانند در این حد فاصل زمانی بازیکنان مدنظر خود را جذب و در صورت خالی بودن لیست شان به لیست خود اضافه کنند.

مسئول برگزاری مسابقات تاریخ پایان مسابقات فصل جاری لیگ سه را منوط و بستگی به تصمیم گیری نحوه صعود تیم ها از مرحله دوم از سوی هیئت رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ دانست.

وی در پاسخ به این سوال که تیم های حاضر در مرحله دوم چه تعداد بازیکن می توانند به لیست خود اضافه کنند اظهار کرد : تیم هایی که از فصل قبل در مرحله دوم باقی مانده اند به منوال گذشته و به مانند نقل و انتقالات مرحله اول می توانند بازیکن جذب کنند اما ۱۰ تیمی که از مرحله اول به مرحله دوم صعود خواهند کرد فقط می توانند ۵ بازیکن به لیست شان اضافه کنند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم با تشریح شرایط نقل و انتقالاتی نیم فصل مسابقات به خبرنگار دی اسپورت گفت : در نیم فصل مسابقات هر تیم نیز با توجه به مقررات نقل انتقالاتی مجددا می تواند ۶ بازیکن جدید به لیست خود در صورت خالی بودن لیست شان اضافه کنند.

تقویم مسابقاتی مرحله دوم به شرح زیر است:

قرعه کشی مسابقات : ۱۰ آذرماه ۹۸

شروع نقل انتقالات پیش فصل : ۶ آذرماه سال ۹۸

آخرین مهلت ارسال مدارک ۱۴ بازیکن‌ : ۱۴ آذرماه سال ۹۸

شروع مسابقات مرحله دوم : ۲۰ آذرماه سال ۹۸

پایان نقل انتقالات پیش فصل : ۲۳ آذرماه سال ۹۸

نیم فصل مسابقات : ۸ بهمن سال ۹۸

شروع نقل انتقالات نیم فصل : ۸ بهمن ماه سال ۹۸

پایان نیم فصل مسابقات : ۲۳ بهمن سال ۹۸

پایان نقل انتقالات نیم فصل : ۲۳ بهمن ماه سال ۹۸

پایان مسابقات لیگ سه : ۲۵ فروردین سال ۹۹