۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
برخی داوران در اندازه لیگ دو نیستند؛

میرقربانی: داوری ها تیم ما را بیچاره کرده است

شهدا بابلسر پس از کسب پیروزی برابر مس شهر بابک در هفته پیش رو دیدارهای لیگ دسته دوم باید به مصاف سردار بوکان برود.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۶
صابر میرقربانی، سرمربی شهدا بابلسر در مورد بازی برابر مس شهر بابک به خبرنگار دی اسپورت گفت:
مس شهربابک تیم قلدری بود و به نظر من بازی بسیار زیبایی از آب در آمد و خدارا شکر توانستیم به کسب سه امتیاز این مسابقه را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: تیم ما در ابتدای فصل با مشکلات زیادی دست به گریبان بود، به طوری که تا تنها چند روز مانده به آغاز مسابقات هنوز مشخص نبود که امتیاز باشگاه در بابلسر می ماند یا به ساری می رود ولی با این وجود باز هم عملکرد خیلی خوبی در بازی هایی که به میدان رفتیم به نمایش گذاشتیم و اگر اشتباهات پی در پی داوری نبود، در رتبه به مراتب بهتری قرار داشتیم. 

میرقربانی در مورد داوری گفت: داوری ها تیم ما را بیچاره کردند و هیچوقت این داوران را نخواهم بخشید. به طور مثال در بازی برابر بعثت کرمانشاه که اصلا تیم حریف حرفی برای گفتن نداشت، به یکباره داور دو پنالتی گرفت که حاضرم قسم بخورم در تمام طول فوتبالم اصلا چنین پنالتی را ندیده بودم و از آن طرف در بازی برابر حفاری برای تیم ما از اعلام یک پنالتی - اخراج خودداری کرد که وقتی فیلمش را برای کارشناسان فرستادم همه آنها اعتقاد داشتند که داور اشتباه کرده است و به همین راحتی دیداری که سه امتیازش در دست ما بود را با اشتباه داوری از دست دادیم و در پایان بازی، داور شروع به عذر خواهی از ما کرد. حرف های زیادی در این مورد دارم ولی گفتنش چه سودی دارد؟ این را به بازیکنانم گفته ام که باید با همه چی بجنگند تا از زمین مسابقه پیروز خارج شوند.

سرمربی بابلسری ها در مورد دیدار برابر سردار بوکان گفت: در هفته پیش رو بازی بسیار سختی برابر سردار بوکان داریم که در رتبه دوم جدول قرار دارد و از مربی بسیار کاربلدی به نام پیروز قربانی سود می برد. من با پیروز در تیم ملی هم اتاق بودیم و به خوبی او را می شناسم. این را هم می دانیم که بوکانی ها ۶ مسابقه است که شکستی را تجربه نکرده اند ولی با وجود اینکه بازی بسیار سنگینی پیش رو داریم، در زمین خودمان تنها به دنبال پیروزی هستیم. ما تیمی هستیم که در هر هشت بازی که میدان رفتیم موفق به گلزنی شدیم و چیزی جز سه امتیاز این دیدار ما را راضی نخواهد کرد.

میرقربانی با بیان اینکه از کمیته داوران خواهش می کنم که از داورانی برای دیدارهای لیگ دو استفاده کنند که اسیر جو مسابقات و افرادی که در کنار زمین قرار دارند نشوند، افزود: برخی از داوران واقعا در حد لیگ نیستند، به جرات می توانم بگویم که هشت بازی که انجام دادیم در ۶ مسابقه با اشتباهات داوری متضرر شدیم و هیچگاه این داوران را نمی بخشم. امیتازات در جدول بسیار به هم نزدیک است، به طوری که پنج تیم ۱۰ امتیازه و ۴ تیم ۱۲ امتیازی در جدول رده بندی وجود دارند و ما هم با هفت امتیاز اگر تنها در یکی از مسابقات به اشتباه داوری نمی خوردیم حالا در بالای جدول قرار داشتیم. البته هنوز فرصت زیادی داریم و حتما به هدف مان دست خواهیم یافت.

میرقربانی در مورد اولتیماتومی که مدیران باشگاه پیش از دیدار برابر مس شهر بابک به وی داده بودند گفت: من اصلا به اولتیماتوم و چیزهایی از این دست فکر نمی کنم زیرا به کار خودم ایمان دارم. ولی این را هم نباید فراموش کرد که پس از اینکه سال گذشته تیم امید نساجی را در اولین سال حضورش در لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی رساندم، چه حرف هایی موجب شد تا به بابلسر بازگردم.
ترند های روز