۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
تیم به انسجام خوبی رسیده است؛

عباسی: ما و چوکا هدف یکسانی را دنبال می کنیم

هافبک تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر از ایجاد انسجام تیمی و هماهنگ شدن بازیکنان این تیم خبر داد و افزود : که هوادارانمان از این تیم حمایت خود را ادامه دهند چرا که تبم شهرداری حرف های زیادی برای گفتن دارد.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ سجاد عباسی هافبک تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت : شرایط فعلی تیم بسیار خوب است ما در چند بازی ابتدایی لیگ با اینکه از لحاظ فنی برتر بودیم اما بدشانسی مواجه شدیم. خدا را شکر در ۲ بازی اخیر به پیروزی رسیدیم و این سبب شده که همه بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی باشند.

عباسی با بیان اینکه تیم شهرداری بندرماهشهر به انسجام خوبی رسیده است گفت‌: تیم‌ پس از چند بازی به هماهنگی و انسجام خوبی رسیده و همه بازیکنان تمام نکات فنی را سرمربی تیم گوشزد می کند به خوبی ارائه می دهند.

هافبک تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر افزود : انسجام تیمی ما در بازی برابر نفت و گاز گچساران بسیار مشهود بود و فکر می کنم تمام کسانی که بازی را از نزدیک تماشا کردند می توانستند به خوبی این موضوع را درک کنند.

وی ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می رویم و به جدول گروه نیز نگاه می کنیم چرا که برای این کارها خیلی زود است که بخواهیم جدول را نگاه کنیم. امیدوارم که در پایان فصل با برپایی جشن قهرمانی و صعود دل مردم بندرماهشهر را که تمام دلخوشی آنها همین فوتبال است را شاد کنیم.

عباسی در پاسخ به این سوال که چه علتی باعث شد در اول فصل تیم شهرداری را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کند بیان داشت : از دلایل مهمی که می توان اشاره کرد که سبب شد تیم شهرداری را برای ادامه فعالیتم انتخاب کنم هدف این باشگاه و حضور مربی باتجربه و بادانشی مثل مهدی پاشازاده بود می دانستم که تیم شهرداری برای فصل جاری هدفی جز صعود و بازگشت به لیگ یک ندارد و برای تحقق همین هدف نیز بسته خواهد شد و من نیز همیشه دوست دارم در جایی باشم که آن تیم مدعی صعود باشد.

هافبک شهرداری ماهشهر در پاسخ به این مطلب که تیمش در گروه سختی قرار گرفته است اظهار داشت : گروه ما گروه سختی است و همه این موضوع را می دانند و بیخودی نیست که از آن به عنوان گروه مرگ یاد می کنند اما تیمی که هدف صعود دارد نباید به این مسائل توجه ای کند با تمام احترامی که به سایر تیم های حاضر در گروهمان داریم اما به اینکه تیم مقابل از چه بازیکنان و چه مربیانی بهره می برد توجه ای نداریم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

عباسی در خصوص امکانات باشگاه شهرداری ماهشهر نیز گفت : باشگاه امکانات خوبی را برای بازیکنان فراهم کرده و تا بحال به هر قولی که داده اند عمل کرده اند و در برخی چیزها کمبود داریم که مسئولان باشگاه تمهیداتی را برای رفع این کمبودها اندیشیده و در صدد برطرف کردن آنها هستند.

او در خصوص اینکه تیم چوکا را چطور تیمی می بیند گفت : با آنالیزی که از تیم چوکا داشتیم تیم خوبی و قابل احترامی نشان داده اند همانطور که ما هدف صعود داریم آنها نیز همین هدف را دنبال می کنند. نقاط ضعف و قوت این تیم را می دانیم و بر اساس آنها تمرینات خوبی را نیز برگزار کرده ایم‌‌ و در بازی فردا نیز بدنبال سه امتیاز بازی خواهیم بود.

وی در پایان گفت : از هوادارانمان می خواهم که از این تیم حمایت کنند چرا که تیممان حرف های زیادی برای گفتن دارد همانطور که دیدید در جام حذفی شگفتی آفرید و برای اولین بار بندرماهشهر صاحب نماینده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد که مطمئنم با پتانسیلی که تیم شهرداری دارد می تواند به مراحل بالاتر نیز راه یابد چرا که بازیکنانی با سابقه بازی در لیگ برتر و مربیان با تجربه با سابقه مربیگری در لیگ های بالاتر را در کارنامه دارند.
ترند های روز