۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

قنبری : عاشق انتقاد هستم / برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم

زهرا قنبری: نسب به سال قبل هیچ افتی نداشتم و ما در شروع رقابت های لیگ هستیم و قطعاً در بازیهای آینده این را ثابت خواهم کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۰
قنبری : عاشق انتقاد هستم / برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم

به " گزارش دی اسپورت " ، مهاجم ارزشمند و ملی پوش فوتبال کشورمان و باشگاه شهرداری بم در آستانه دیدار حساس تیمش در هفته هفتم لیگ برتر مقابل هئیت البرز در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود.

زهرا قنبری با بیان اینکه انتقادات سازنده در جهت پیشرفت فوتبالی ام خیلی کمک خواهد کرد گفت: برخی ها در جهت تخریب انتقاد می کنند ولی این مرا ضعیف نخواهد کرد بلکه با انگیزه بیشتری تمرین می کنم تا در خدمت تیم ام باشم.

وی تصریح کرد : توقعات از من بالا رفته و امسال هم همان شرایط خوب سال قبل را دارم گرچه در بازیهای اخیر دچار بدشانسی هم بودم و توپ هایم به گل تبدیل نمی شد ولی در ابتدای لیگ هستیم و قطعاً در بازیهای آینده شرایط فرق خواهد کرد.

مهاجم شهرداری بم در ادامه افزود : در سه بازی قبل به هافبک وسط پست تخصصی ام برگشته ام و این مرا از دروازه دور کرده و در سالهای قبل علیرغم حضور در پست غیر تخصصی عنوان خانم گلی را کسب کردم.

قنبری با تأکید بر بازی سخت تیمش در هفته هفتم اظهار داشت : تیم البرز امسال از مدعیان قهرمانی خواهد بود و تیمی یکدست و هماهنگ است که برای برد به بم خواهد آمد ولی ما در خانه بدنبال سه امتیاز خواهیم بود و بنابراین کار سختی خواهیم داشت.

بازیکن با تجربه فوتبال بانوان ایران ضمن خوشحالی از شرایط تیمهای لیگ امسال هم اضافه کرد : شرایط تیمها امسال خوب است و هر سال تیم های جدیدی مدعی قهرمانی خواهند بود و بازیکنان به خوبی بین تیمها تقسیم شده اند و این شرایط را برای قهرمانی سخت تر خواهد کرد و قهرمانی قطعاً با این شرایط خیلی لذت بخش خواهد بود.