۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

بچاری : شرایط اروند خوب نیست / امیدوارم به جدول بازگردیم

سرمربی اروند خرمشهر گفت : شرایط تیم ما از لحاظ مالی و امکاناتی خوب نیست و بازیکنان مان نزدیک به دو ماه است که دریافتی نداشته اند و به دلیل عدم دریافت مطالبات شان حاضر به تمرین نیستند و فقط روز مسابقه حاضر شده و بدون تمرین بازی را انجام می دهند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ مرتضی بچاری سرمربی تیم اروند خرمشهر شامگاه روز یکشنبه پس از برتری تیمش برابر شهرداری همدان در خصوص بازی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بازی خوبی را شاهد بودیم اما ما با توجه به مشکلاتی که داریم بدون تمرین پا به این مسابقه گذاشتیم و با عرق و غیرتی که بازیکنانم نسبت به تیم و شهر خرمشهر دارند در این بازی حاضر شدند و با تمام توان خود از جان مایه گذاشتند.

 بچاری در خصوص شرایط تیم اروند خرمشهر بیان داشت : شرایط تیم ما از لحاظ مالی و امکاناتی خوب نیست و بازیکنان مان نزدیک به دو ماه است که دریافتی نداشته اند و به دلیل عدم دریافت مطالبات شان حاضر به تمرین نیستند و فقط روز مسابقه حاضر شده و بدون تمرین بازی را انجام می دهند.

سرمربی اروند خرمشهر افزود : البته مسئولان منطقه آزاد و شهری قول هایی را مبنی بر حل مشکلات داده اند و قرار شده است مشکلات مان را پس از این بازی برطرف کنند.

وی ادامه داد : خرمشهر به این تیم نیاز دارد چرا که تنها دلخوشی مردم همین تیم فوتبال است و باید مسئولان به این تیم کمک کنند.

بچاری در پایان گفت : ما نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشتیم که خدارو شکر با آن دست یافتیم که امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار بوده تا بتوانیم به جدول بازگردیم.