۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱

هافبک سایپا در تیررس کالدرون

هافبک تیم فوتبال سایپا مدنظر گابریل کالدرون قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم فصل (زمستانی) لیگ برتر بسیاری از تیم های حاضر در مسابقات بدنبال برطرف کردن نقاط َضعف خود با جذب بازیکنان کارآمد و مدنظرشان می باشند و پیش از شروع رسمی نقل و انتقالات باب مذاکره را با این بازیکنان باز کرده و بدنبال توافق و عقد قرارداد با آنها هستند.

در این بین شنیده می شود آرمان رمضانی بازیکن شمالی کشور که سابقه بازی در تیم های مختلف کشور را در کارنامه خود دارد مدنظر گابریل کالدرون آرژانتینی قرار گرفته و باشگاه پرسپولیس نیز به صورت جدی بدنبال جذب این بازیکن می باشد. البته گفته می شود به غیر از پرسپولیس تیم هایی چون ذوب آهن و فولاد نیز در صف مشتریان هافبک سایپا قرار گرفته و این دو باشگاه نیز به جد بدنبال جذب این بازیکن می باشند‌.

این در حالی است که رمضانی یک نیم فصل با باشگاه سایپا قرارداد دارد و برای اینکه به یکی از تیم های پیشنهاد دهنده منتقل شود بایستی باشگاه سایپا با این موصوع موافقت کرده و رضایت نامه وی از این باشگاه صادر شود به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام یک از باشگاه های مذکور با باشگاه سایپا جهت انتقال رمضانی به توافق نهایی خواهند رسید.