۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

مفاخری: تغییر اسپانسر درخواست بازیکنان و کادر فنی بود

کاظم مفاخری: اسپانسر قبلی نسبت به تعهدات خود عمل نکرد تا اعتراض بازیکنان و کادر فنی را در بر داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۲
مفاخری: تغییر اسپانسر درخواست بازیکنان و کادر فنی بود

به " گزارش دی اسپورت "، تیم فوتبال بانوان آذرخش کردستان طی روزهای اخیر شاهد اتفاقات مدیریتی بود تا اینکه با تصمیم اداره ورزش و هیت فوتبال این استان نام تیم به وچان تغییر یابد و بنا بر این تصمیم کاظم مفاخری به عنوان مدیرعامل جدید نیز معرفی شود.

مفاخری ضمن ابراز خوشبینی از این اتفاق در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت گفت: این امر در پی تصمیمات اداره کل ورزش و جوانان و هئیت فوتبال استان رقم خورده و با شناختی که من از ورزش داشتم چنین تصمیمی در خصوص انتخاب من به عنوان مدیرعامل جدید گرفته شد.

وی تصریح کرد: با تیم بیگانه نبودم و بلکه از هفته سوم در کنار بانوان استانم بودم و تمامی هزینه ها از جمه سفر، پوشاک و غیره را پرداخت کرده ام.

مدیرعامل جدید وچان کردستان در ادامه افزود: قرارداد بازیکنان به قوت خود باقی است اما پیگیری این قراردادها متفاوت است که همه این تغییرات با نظارت اداره کل ورزش و جوانان خواهد بود.

وی در خصوص پرداختی بازیکنان هم افزود: 10 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده و قرار بود 20 درصد دیگر نیز در 7 آذرماه پرداخت شود که اسپانسر قبلی به تعهدات خود عمل نکرد و همین امر باعث اعتراض بازیکنان و کادر فنی شد و خواهان برکناری آنها از تیم شدند و قطعاً این تغییر به سود تیم و کاملاً مثبت خواهد بود.

مفاخری در جواب سوال خبرنگار ما مبینی بر عدم پرداخت مطالبات کادر فنی هم اضافه کرد: کادر فنی ما زحمات زیادی متقبل شده اند و برنامه خاصی برای آنها خواهم داشت.