۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸
مربیگری استرس و بازی کردن شرایط خاص خود را دارد؛

فشنگچی: اسیر ضدحمله بازیکنان خوشه طلایی شدیم

سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت گفت: دلیل شکست مقابل نماینده ساوه در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول کشور ضدحمله‌ای بود که در نیمه نخست بازی در آن گرفتار شدیم.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ امیرحسین فشنگچی پس از بازی با با خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : بازی سختی با خوشه طلایی انجام دادیم و تا آخرین لحظه برای تغییر نتیجه تلاش کردیم اما با غفلت خط دفاعی روی یک ضد حمله در نیمه اول دروازه مان باز شد.

فشنگچی با تبریک برد خوشه طلایی افزود: در نیمه دوم نیز به‌ دلیل کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه شهید چمران،‌ جریان بازی بیشتر روی هوا دنبال شد و کیفیت فنی لازم را نداشت اما در همین شرایط هم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و حتی یکی از توپ‌ها که وارد دروازه شد از سوی داور مردود اعلام شد.

سرمربی جدید سرخپوشان در پاسخ به این سوال که مربیگری سخت‌تر است یا بازی کردن، گفت: وقتی در نیمه نخست لب خط بودم و نقش مربی تیم را داشتم دچار استرس شدم اما بازیکن بودن هم شرایط خاص خود را دارد.

وی از اتلاف وقت بازیکنان ساوه گلایه کرد و گفت: در بسیاری از صحنه‌ها بازیکنان این تیم با هدف وقت کشی خودشان را روی زمین می‌انداختند.

مربی تیم پاکدشت عنوان کرد: مربیگری من فقط برای بازی امروز و دیدار آینده مقابل قشقایی شیراز است و بعد از آن از سوی مدیریت باشگاه تصمیم‌ گیری لازم انجام می‌شود.