۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

شریف: روند خوبمان را ادامه خواهیم داد

فاطمه شریف: در ادامه نیز با قدرت به مصاف حریفان خواهیم رفت تا بهترین نتایج را کسب کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۵
شریف: روند خوبمان را ادامه خواهیم داد

به " گزارش دی اسپورت" ، تیم هیات فوتبال خراسان رضوی روز گذشته در دیداری حساس از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان موفق شد با نتیجه 4 بر 3 تیم مدعی سایپا را شکست دهد که فاطمه شریف سرمربی تیم مشهدی در خصوص این دیدار در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود.

شریف ضمن تمجید از بازی خوب شاگردانش در خصوص این دیدار اظهار داشت: ما و سایپا قبل از این دیدار هم امتیاز بودیم و با تفاضل گل ما در رده دوم قرار داشتیم و بازی برای هر دو تیم از حساست خاصی برخوردار بود.

وی در ادامه افزود: سایپا در دقایق ابتدایی نیمه اول تیم برتر میدان بود ولی ما در ادامه سوار بر بازی بودیم و در نیمه دوم تیم برتر میدان هم شدیم و چند موقعیت خوب نیز بدست آوردیم.

سرمربی هیات خراسان با تمجید از تیم مهمان اذعان داشت: سایپا تیم خوب و پرقدرتی است که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و در واقع این بازی به جرات می توان گفت بهترین بازی لیگ بود .

فاطمه شریف با بیان اینکه تیم داوری از بهترین ها بودند بیان داشت: شاهد داوری خوبی در این دیدار بودیم و سوت اشتباهی زده نشد که در نتیجه بازی تأثیر گذار باشد.

وی با تاکید بر حفظ روند خوب تیمش در بازی های آینده به خبرنگار ما گفت: ما 8 بازی تا پایان لیگ و 4 بازی در پلی آف داریم که هر کدام حکم فینال خواهد داشت و با قدرت در دیدارهای آتی ظاهر خواهیم شد تا یک رتبه خوب کسب کنیم.

شریف در پایان در خصوص بازی بعد تیمش هم اظهار داشت: میزبان پویندگان شیراز هستیم که نیم فصل اول در اولین دیدار به مصاف این تیم رفتیم که فکر نکنم به جز قویدل کسی به این تیم اضافه شده باشد و با بازبینی فیلم این تیم برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.