۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

شکوری: آلومینیوم با غافلگیری ما به گل رسید

سرمربی رایکا بابل گفت : علارغم اینکه به بازیکنان تذکر داده بودیم اما در ابتدای بازی برابر آلومینیوم اراک این تبم ما را غافلگیر‌ کرده و به گل رسید.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ هادی شکوری سرمربی رایکا بابل درخصوص بازی برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی اظهارداشت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و در ابتدای بازی تیم آلومینیوم علارغم اینکه به بازیکنان تذکر داده بودیم غافلگیرمان کرد و به گل رسید.

هادی شکوری در ادامه گفت : هر دو تیم شانس زیادی برای بردن این بازی داشتند و این تیم آلومینیوم بود که از فرصت خود به نحواحسن استفاده کرد.

سرمربی رایکا در مورد وضعیت تیم رایکا دراین فصل خاطرنشان کرد : واقعیت امر این است که بضاعت تیم ما از نظر مالی خیلی پایین است ولی از نظر فنی تیم و بازیکنان بسیار خوب و با پتانسیلی داریم.

وی افزود : فوتبال مازندران از نظر بازیکن پتانسیل بسیار بالایی هم در لیگ برتر و هم در لیگ دسته یک دارد ولی متاسفانه یک تیم مطرح در سطح اول فوتبال کشور نداریم و این واقعا جای سوال دارد.

شکوری در پایان بیان داشت : امیدوار هستم در نیم فصل دوم نظر مساعد مسئولین استان نسبت به تیم را حس کنیم و با تزریق مالی خوب به بازیکنان، تیم رایکا را به جایگاه اصلی و شرایط خوب برگردانیم و شاهد روزهای خوب این شهر را باشیم.