۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
اختصاصی دی اسپورت

خواجوی سلطان کلین شیت در فوتبال بانوان

زهرا خواجوی سنگربان شماره یک تیم فوتبال بانوان وچان کردستان رکوردار کلین شیت در لیگ امسال فوتبال بانوان است.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۳
خواجوی سلطان کلین شیت در فوتبال بانوان

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم های وچان کردستان و شهرداری بم در 9 بازی قبلی بدون گل خورده رقابتی سخت داشتند تا اینکه امروز در هفته دهم بمی ها گل خوردند و وچانی ها نیز بدون دریافت گل هفته دهم را به پایان رساندند.

اما نکته قابل اهمیت در رقابت امروز گل نخوردن زهرا خواجوی است که موفق شد در 10 بازی قبلی دروازه خود را بسته نگه بدارد و رکوردار کلین شیت در لیگ بانوان در این فصل باشد.

900 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه وچان توسط زهرا خواجوی حالا وی را به عنوان یکی از بهترین سنگربان های تاریخ فوتبال بانوان تبدیل کرده است تا نامش در این رشته ورشی در بین زنان ایرانی پر آوزه تر شنیده شود.

سنگربان شماره یک و با اخلاق تیم ملی فوتبال کشورمان در این خصوص به خبرنگار دی اسپورت گفت: اول از همه که لطف خدا بوده که توانستم افتخاری انفرادی در یک ورزش تیمی جمع کنم و دوم از کادر فنی و هم تیمی هایم در تیم وچان کردستان تشکر می کنم که پا به پای من برای کسب این رکورد جنگیدند .
خواجوی سلطان کلین شیت در فوتبال بانوان

البته نباید از روحیه جنگندگی دروازه بان نهاوندی تیم وچان کردستان هم گذشت که خود در این باره می گوید: واقعا برای کسب این رکورد من جنگیدم و در هر بازی با تمرکز بالای پا به زمین بازی گذاشتم و تمرینات زیادی داشتم که شکر خدا نتیجه داد.

اما همیشه در موفقیت ورزشکار یک نفر است که نقش مهمی دارد و آن هم مربی بازیکن است که اینجا نباید از کار فنی راشین حمیدی مربی دروازه بان های وچان غافل شد که خود روزگاری از بهترین های این پست مهم در فوتبال بانوان بوده است و حالا راشین تجارب گرانبهای خود را در اختیار خواجوی قرار می دهد تا سیر صعودی این دروازه بان در آینده تکمیل و تکمیل تر شود.

راشین حمیدی در خصوص کلیت شیت شاگردش به خبرنگار ما گفت: در کل زهرا واقعا از همه لحاظ گلر خوبی است و در تمرینات و همچنین در شرایط مسابقه همیشه با جدیت و پرانرژی کار میکند.

خانم حمیدی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: تمام نکاتی که به وی گوشزد می شود رعایت می کند و همیشه نقاط ضعف اش را با تمرینات برطرف می کند و حواسش کاملاً به کارش است که تلاش و پشت کار زهرا واقعاً تحسین برانگیز است.

خواجوی سلطان کلین شیت در فوتبال بانوان

اما خواجوی بهتر از همه می داند که موفقیت های حاصله در فوتبال بانوان به راحتی به دست نیامده است و در طول دوران ورزشی اش از خودگذشتگی ها و سختی های فراوانی را تجربه کرده و برای حفظ این ارزش مهم ورزشی تلاش اش را چند برابر خواهد کرد.


گزارش: محمد زائری


ترند های روز