۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

اطلاعیه باشگاه شهرداری ماهشهر در خصوص بلیط فروشی بازی با پرسپولیس

باشگاه شهرداری بندرماهشهر اطلاعیه ای را در خصوص زمان و مکان بلیط فروشی بازی شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور صادر کرد‌.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرماهشهر ؛ باشگاه شهرداری بندرماهشهر اطلاعیه ای را در خصوص زمان و مکان بلیط فروشی بازی شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور صادر کرد‌.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع مردم شریف استان خوزستان علی الخصوص مردم بندرماهشهر ، هواداران تیم شهرداری ماهشهر می رساند؛ طبق تصمیمات اتخاذ شده و هماهنگی های صورت گرفته با سازمان لیگ بلیط فروشی بازی فردا در محل ورزشگاه تختی آبادان صورت خواهد گرفت و هواداران دو تیم می توانند با مراجعه به گیت های تعیین شده در محل ورزشگاه تختی آبادان نسبت به تهیه بلیط بازی اقدام کنند.

بلیط فروشی در بازی فردا الکترونیکی نخواهد بود و به صورت کاغذی توزیع خواهد شد و در این زمینه نیز مشکلی وجود نخواهد داشت چرا که به میزان ظرفیت ورزشگاه بلیط به چاپ رسیده است.

تاکید می گردد بلیط فروشی بازی از ساعت ۹ صبح فردا (دوشنبه ۲ دی ماه) آغاز خواهد شد و قیمت هر بلیط ۱۰ هزار تومن خواهد بود.

لذا از هواداران و مردم شریف استان خوزستان تقاضا داریم تا با حضور در ورزشگاه از نماینده استان خوزستان در رقابت های جام حذفی کشور حمایت کنند تا با کسب یک نتیجه ایده آل روز خوبی را برای مردم خوزستان رقم زده و حماسه ای را برای این استان خلق نماییم.
ترند های روز