۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
گفتگوی اختصای دی اسپورت با اولین لژیونر فوتبال بانوان در ترکیه

خسروی: از شرایطم در لیگ ترکیه رضایت دارم

گلنوش خسروی: با توجه به مهیا بودن امکانات حرفه ای در لیگ ترکیه از شرایطم راضی هستم.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۳
خسروی: از شرایطم در لیگ ترکیه رضایت دارم

به " گزارش دی اسپورت" گلنوش خسروی بازیکن ملی پوش فوتبال کشورمان و اولین لژیونر حاضر در لیگ ترکیه که در باشگاه "کوناک اسپور" این کشور توپ می زند در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت از وضعیت خودش و تیمش گفت:
تیم ما در پایان هفته نهم در جدول 12 تیمی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده و رقابت شدیدی با دو تیم بالایی جدول برای قهرمانی دارد که امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در دیداری حساس روز یکشنبه به مصاف ALG تیم صدرنشین لیگ خواهیم رفت که یکی از تیم های قدرتمند و متمول لیگ ترکیه است و در 9 بازی قبلی امتیازات کامل را کسب کرده ولی با توجه به بازی در خانه امیدواری زیادی به برد خواهیم داشت.

گلنوش خسروی ضمن رضایت از عملکردش در این تیم اذعان داشت: من به لحاظ سنی کوچک ترین بازیکن تیم هستم ولی با این تفاصیل در بیشتر بازی ها به جز دو بازی که همراه تیم ملی بودم مابقی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم.

وی در ادامه افزود: به عنوان اولین ایرانی شاغل در لیگ ترکی کار بسیار سختی دارم و باید تلاش بیشتری کنم چون اینجا بیشتر به بازیکنان تنومند و افریقایی اهمیت می دهند که در تراسفر کردن هم به لحاظ اقتصادی درآمد داشته باشد.

خسروی امکانات " کوناک اسپور " را حرفه ای دانست و در این خصوص اظهار داشت: امکانات تیم به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در سطح بالایی قرار دارد و مطالبات هم به موقع دریافت می کنیم.

بازیکن ملی پوش فوتبال بانوان کشورمان در خصوص آینده فوتبالی اش گفت: در حال حاضر از خود لیگ ترکیه و سایر کشورها پیشنهاداتی دارم ولی اولویت اول من خانواده ام هستند و موفقیت و پیشرفت ورزشی را در مراحل بعدی قرار داده ام و در این خصوص برای آینده ام تصمیم گیری خواهم کرد.

گفتگو: محمد زائری