۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

کمک نقدی و غیرنقدی شورای شهر رشت به سرخابی های گیلان

شورای اسلامی شهر رشت در صحن جلسه علنی دیروز خود کمک نقدی و غیرنقدی این شورا به دو باشگاه سپیدرود رشت و داماش گیلان تصویب کرد.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت عصر دیروز به ریاست فرهاد زاهد نائب رئیس این شورا برگزار شد که در این جلسه زاهد با اشاره به لایحه کمک مالی به دو تیم فوتبال داماش گیلان و سپیدرود رشت به‌ منظور تأمین هزینه‌های لجستیک اظهار کرد: در این لایحه پیشنهاد پرداخت مبلغ چهارصد و پنجاه میلیون تومان کمک نقدی به تیم فوتبال سپیدرود رشت مطرح‌ شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با حمایت از پرداخت کمک مالی به سرخابی های گیلان بیان داشت: حمایت از این تیم‌ ها که مورد علاقه جوانان این شهر هستند یک نوع سرمایه‌گذاری است.

در ادامه این جلسه پس از بیان نظرات مخالفان و موافقان این لایحه رای گیری جهت تصویب یا عدم تصویب لایحه کمک مالی به دو باشگاه داماش گیلان و سپیدرود رشت صورت گرفت که در‌ نهایت با کسب بیشترین آراء این لایحه تصویب و قرار شد تا شورای شهر رشت به هر دو باشگاه کمک مالی به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی تزریق کند.

همچنین علاوه بر کمک مالی نقدی ۴۵۰ میلیون تومانی به هر یک از دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان ۳۰۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی نیز به این دو تیم نیز از سوی شورای شهر رشت مصوب شد.

 در حالی که شورای شهر رشت کمک مالی نقدی و غیر‌نقدی برای دو باشگاه سپیدرود رشت و داماش گیلان را روز گذشته تصویب کرد اما خبری از کمک مالی نقدی یا غیرنقدی هیچ ارگانی‌ به باشگاه ملوان بندرانزلی نیست و قوهای سپید همچنان از کمک مالی ارگان دولتی محروم هستند!