۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
اختصاصی دی اسپورت

تغییرات در بوشهر جواب داد

نماینده بوشهر اولین برد خود رادر لیگ برتر بانوان کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۷
تغییرات بوشهری ها جواب داد

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر نخستین برد خود را در لیگ برتر بانوان کشور مقابل هیات فوتبال البرز کسب کرد تا نوار ناکامی های این تیم پاره شود.

این تیم از ساعت 10 امروز صبح در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هیات البرز رفت که در بازی پر برخورد موفق شد با نتیجه 2 بر 1 حریف کرجی خود را شکست دهد تا اولین برد خود را پس از 10هفته شکست متوالی جشن بگیرد.

این تیم که تا هفته گذشته به حال خود رها شد بود و مسیری نا امید کننده را طی می کرد با آمدن امیر حسین محتشم به عنوان ریس جدید هیت فوتبال بوشهر دچار دگرگونی اساسی شد تا روند خوب این تیم در بازی امروز به نمایش داده شد.

برنامه ریزی هیات جدید فوتبال بوشهر برای فوتبال بانوان امیدواری را در بین این قشر به وجود آورده تا این تیم نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد.

صحبت های امیدوار کننده محتشم پس از بازی امروز در رختکن این تیم باعث شور نشاطی خاص در بین بازیکنان این تیم شد و دراولین اقدام به زودی پاداشی 5 میلیونی به بازیکنان داده خواهد شد و سپس قرار است به زودی 30 درصد از مطالبات بازیکنان این تیم نیز پرداخت شود.
ترند های روز